پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
گروه کودک و نوجوان شبکه دو در تابستان ۹۹ برنامه «دست کی بالا» را با اجرای گیتی خامنه روانه آنتن می‌کند.

شعار سال: مخاطبان خردسال و کودک رسانه ملی به زودی شاهد برنامه‌ای جدید با نام «دست کی بالا» از تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما خواهند بود که در آن گیتی خامنه، مجری نام آشنا همراه با بازیگران و شخصیت‌های عروسکی جذاب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این مجموعه برنامه به تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی و کارگردانی زهرا حق جو تولید شده و با توجه به مخاطب خردسال این برنامه بخش‌های جذابی از جمله نمایش‌های کوتاه، موسیقی و کلیپ، مسابقه وبازی، بخش ویژه قصه گویی و ... طراحی شده است.

دو شخصیت عروسکی به نام‌های توتک و زاغک نیز در ماجرا‌های جالب «دست کی بالا» حضور خواهند داشت.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم در خانه ماندنِ کودکان، این برنامه قصد دارد اوقاتی شاد و مفرح همراه با ذکر نکاتی مفید برای کودکان ایجاد کند.

صداپیشه‌های برنامه فرزاد شیرمحمدی و نازنین حقیری هستند. همچنین عروسک گردانی زاغک را احمد آکشته و تن پوش توتک را ناصراحمدی فر بر عهده دارند.

«دست کی بالا» از یکشنبه ۱۹ مرداد، هر هفته روز‌های فرد ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 11 مرداد    99، کد خبر:   7443176، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین