پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۰۸۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
مسئول در طیفی از استانداری تهران تا فرمانداری و همچنین سازمان های خدمات رسان، مزرعه محمودیه دماوند به وسعت 180 هکتار، در سال های گذشته، کد روستا گرفته و حالا، برخی از مسئولین از خواب خرگوشی بیدار شده و ادعای غیر قانونی بودن تغییر کاربری و ...، را کرده اند. از قوه محترم قضائیه درخواست می گردد، ضمن رسیدگی به وضعیت این روستا و در صورت نیاز و اجازه قانون ، تخریب کامل آن، دستور توقیف و دستگیری صدر تا ذیل مدیران دارای ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با تغییر کاربری این روستا در سال های متوالی( اعم از مدیران و کارشناسان حاضر یا بازنشسته) را صادر نموده و با در نظرگیری اشد مجازات ، محاکمه کند. به قول معروف اگر در جائی که دزدی شده، اول دست داروغه قطع می گردید، نسل دزد و دزدی ، برچیده می شد. چرا که داروغه های شریک دزد و داروغه های کم کار، فورا کنار می کشیدند.
  شعار سال:مسئول در طیفی از استانداری تهران تا فرمانداری و همچنین سازمان های خدمات رسان، مزرعه محمودیه دماوند به وسعت 180 هکتار، در سال های گذشته، کد روستا گرفته و حالا، برخی از مسئولین از خواب خرگوشی بیدار شده و ادعای غیر قانونی بودن تغییر کاربری و ...، را کرده اند. از قوه محترم قضائیه درخواست می گردد، ضمن رسیدگی به وضعیت این روستا و در صورت نیاز و اجازه قانون ، تخریب کامل آن، دستور توقیف و دستگیری صدر تا ذیل مدیران دارای ارتباط مستقیم و غیر مستقیم  با تغییر کاربری این روستا در سال های متوالی( اعم از مدیران و کارشناسان حاضر یا بازنشسته) را صادر نموده و با در نظرگیری اشد مجازات ، محاکمه کند. به قول معروف اگر در جائی که دزدی شده، اول دست داروغه قطع می گردید، نسل دزد و دزدی ، برچیده می شد. چرا که داروغه های شریک دزد و داروغه های کم کار، فورا کنار می کشیدند.
 
تعداد بازدید : 353

منبع: اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
7
دادستان میاد تو زمستون که اونجا همه طرفش آب فیلم میگیره میگه چه زمین های مرغوبی. آقای مسوول، این زمین ها رو سال ۹۰ میومدی میدیدی. یه بیابونی بیش نبود. اگر آباد شده باید از خداتون باشه که اقتصاد به چرخه درومده. مردم وقت گذاشتن حیاط نداشته در منجلاب کلان شهر رو با درخت کاشتنشون زنده کردن. شما نگران کجای کارید؟ اینکه چیزی گیر شما نیومده یا گیر کسی اومده در اوایل که شما دوستش ندارید؟

در هر صورت مردم شدن وسیله تیغیدن شما. پول میگیرید برق دوبله میارید بعد میایید جمع میکنید جای دیگه دوباره پهن کنین؟

مردم با پول خودشون آسفالت میکنن میزنید به حساب خودتون؟

الان هم نون تو ریاست و تخریبه؟

شما برو ویلایی که برا فک ک فامیلای قدرتمند همکارانتونه رو بگیر سوژه کن نه مردم عادی و بعضا پولدار غیر مسوول
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
7
این زمینها به کارکنان دادگستری واگذار شده است نمی خواهید بگید که این زمین ها را دادند تا بعد از بازنشستگی برن تو مزارع مشعول بکار بشن. دادن برای خودشان بسازن حالا بعد از این همه سال تازه فهمیدید نباید این کار را می کردید؟ یا راهی بهتر از این جریان برای چاپیدن مردم پیدا نکردید؟؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
6
کل دماوند ساخت ساز غیر مجاز فقط گیر دادید به محمودیه ؟؟؟؟ عاقبتش هیچ چیز نمی شود محمودیه ۸۰۰ نفر مالک دارد و سندها همه رسمی هستند
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
5
من ١٥ سال قبل از اشنامون كه كارمند وزارت كشور بود و زمين رو به اون ميدادن توي اينجا زمين خريدم. سند داره كاربري هم نوشته توش مزرعه هرجا خريده بودم تا حالا پولم خداد تومن رفته بود روش واله گفتن جواز ساخت نمي ديم بسازيد من نساختم حالا كه يه سري ساختن و محله اش يه كم قيمت پيدا كرده اومدن مي گن كلاهبرداريه

اخه وقتي تعاوني دولتي ميده امثال من بدبخت كارمند از كجا بدونيم كلاهبرداري بوده

اونم بعد ١٥ سال
خيلي ها مثل منن خدا رو خوش نمياد اينجوري با مال و اموال مردم بازي بشه اونم به خاطر حال و حالگيري ها و دعواهاي سياسي بين خودتون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
3
محمودیه دماوند هیچ مشکلی نداره سند 6 دانگ داره و خاک آهکی و پر از سنگ هیچ چیزی هم رشد نمیکنه . اصلا هم زمین ها کشاورزی نیست خبر دروغ نزارید .
این همه زمین کشاورزی ویلا سازی شده ولی اومدید به جایی گیر دادید که تازه باید حمایت کنید که مردم سراغ زمین های کشاورزی نرن .
همه افراد بالای چندین کامیون خاک دستی و کشاورزی آوردن و درخت کاشتن .
اینجا رو 10-15 سال پیش وزارت کشور برای ساخت و ساز به کارمنداش داده و خیابان کشی کرده همه هم حدود 900 متری اصلا هم برای کشاورزی نبود نه الان و نه در گذشته فقط بیابان بوده . چرا حق مردم رو ضایع میکنید ؟ برید از خدا بترسید که با سرمایه مردم بازی میکنید و روح و روان مردم بهم میریزید تو این وضعیت بیماری کرونا و ده ها مشکل اقتصادی دیگه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین