پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
خانم افسانه بایگان با ارایه تحلیلی ترکیبی و در پیش گیری نوعی اقدام بین رشته ای و امتزاج حوزه های کوانتوم ، متا فیریک ، هستی شناسی اتمی با عرفان خاص ، همچنین با ایجاد تغییر در بافت زبان شناسانه ویروس کرونا و تبدیل آن به کروناز( با هدف نزولی سازی روند پیشرفت ویروس)، باعث ایجاد فشارهای زیاد منجر به رگ به رگ شدن قزک پای مجری برنامه زنده شبکه دوم شد. لطفا حد انتظارمان از یک سلبریتی هنری را به سینما، تئاتر و برنامه های تلویزیونی تقلیل دهیم. از کارگردان و تهیه کننده چنین برنامه هایی باید شدیدا انتقاد داشت.

شعار سال :  برداشت های خانم بایگان از شرایط حاضر  و شیوع ویروس کرونا، نوعی استحاله ، دگردیسی و ورود به عصری جدید زیستی است. نامبرده ماهیت ویروس کرونا را سرد، منفی و دارای رفتار حرکتی خاص روی طول موج های ویژه می داند. بایگان ، بیان داشته که این ویروس بدلیل صاحب انرژی بودن و داشتن طول موج های حرکتی خاص ، مواردی را جذب می کند که برایش خوشایند باشد و ..... . مجری نیز در ادامه صحبت ایشان با بحثی تکمیلی وارد داستان شده و بیان می دارد که گویا شما از قانون کائنات ، قانون جذب و قانون انرژی و ... ، صحبت می کنید.

خانم بایگان، راه حل مقابله با ویروس را قرار گرفتن در شرایط عشق و امید دانسته و این رفتار را نوعی رفتار دور شونده از طول موج سرد و منفی ویروس کرونا، تصور می کند.

ورای درست یا غلط بودن فرمایشات خانم بایگان ، نادرست بودن رفتار تحقیرآمیز پشت پرده مجری در برخورد با یک میهمان روی آنتن زنده تلویزیون ، کم کاری و غفلت کارگردان و تهیه کننده برنامه در خصوص عدم جهت دهی به بحث ها و بیان حساسیت های برنامه برای میهمان و .... ، باید پرسید که چرا سلبریتی ها به خودشان اجازه اظهار نظر در هر حوزه خاص و تخصصی را داده و نوعی رفتار علامه گی و همه چیز دانی دارند؟ چرا افکار عمومی برای سلبریتی و سلبریتی بازی ، اینقدر جایگاه و مشروعیت قائل شده است؟ مشکل فرهنگی- اجتماعی و درد اصلی منجر به بروز و ظهور چنین رفتارهائی در کجاست؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین