پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ساماندهی و رفع مشکلات کارخانه سیمان به عنوان یکی از واحدهای تولیدی موفق کشور اولویت اول مسوولان استان است.

شعار سال:جهانگیر رستم زاد در دیدار با مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام گفت: کارخانه سیمان ایلام در گذشته  حرف اول را در کشور و جهان می زد، مگر چه اتفاقی افتاده که اکنون باید با وجود همان کیفیت و نیروهای ماهر و دستگاه ها باید این مشکلات داشته باشد.

وی با تاکید بر آسیب شناسی مشکلات بر ضرورت تعامل دستگاه ها برای رفع مسایل این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: ساماندهی و رفع مشکلات این واحد تولیدی از مسایل کارگری گرفته تا بیمه و مالیات و ...از دغدغه های ماست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ما پیگیر مسایل این واحد تولیدی هستیم و با هماهنگی معاونت عمرانی سعی داریم برای حمایت از این واحد تولیدی سیمان مورد نیاز طرح های عمرانی را از همین واحد تامین کنیم.

رستم زاد افزود: این واحد تولیدی به عنوان نماد و برندی معتبر در استان باید جایگاه واقعی خود را بدست آورد.

در ادامه این دیدار مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام از پیگیری مسائل معیشتی کارگری و تلاش برای فروش سیمان این واحد خبر داد و گفت: به کارگران تسهیلات پرداخت می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی می متالز ، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399، کد خبر:123271،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
اين مشكلات اگر حل نشه ميتونه فاجعه به بار بياره و در اينده اي نزديك باعث بيكاري كاركنان بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین