پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: مسؤولان کارخانه سیمان ایلام مشکلات این واحد تولیدی را سریع‌تر رفع کنند. سلام امینی اظهار داشت: از آنجایی که خانواده‌های زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از لحاظ معیشت و درآمد اقتصادی به کارخانه سیمان ایلام وابسته بوده و این کارخانه هم نقش مهمی در توسعه و نرخ رشد اشتغال استان […]
شعارسال: رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: مسؤولان کارخانه سیمان ایلام مشکلات این واحد تولیدی را سریع‌تر رفع کنند.

سلام امینی اظهار داشت: از آنجایی که خانواده‌های زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از لحاظ معیشت و درآمد اقتصادی به کارخانه سیمان ایلام وابسته بوده و این کارخانه هم نقش مهمی در توسعه و نرخ رشد اشتغال استان دارد، بنابراین تمام تلاش و اهتمام خود را برای رفع مشکلات این واحد تولیدی و برگشت آن به تولید حداکثری را انجام خواهم داد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: ایلام به عنوان یک استان کمتر برخودار صنعتی به این چنین صنایع تولیدی و اشتغال‌زا نیاز داشته و وظیفه ما حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی در مورد مشکلات به وجود آمده در کارخانه سیمان اظهار کرد: مشکل اصلی این واحد تولیدی عدم پرداخت مطالبات (‌حقوق و مزایا و اضافه کار) کارگران و نیروهای این شرکت در چند ماه اخیر است که در این باره چند هفته پیش تحصنی داشته و خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از این تحصن در جلسه‌ای که نمایندگان کارگران و مسؤولان کارخانه سیمان برپا کردند قول پرداخت مطالبات کارگران داده شده که تا این لحظه این امر محقق نشده است.

امینی تصریح کرد: از مسؤولان شرکت سیمان ایلام انتظار دارم که هر چه سریعتر این مشکل را حل کرده و مطالبات کارگران و نیروهای این شرکت را پرداخت کرده و این واحد تولیدی را به چرخه تولید حداکثری باز گردانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: برای حل این مشکلات دیدارهای متعددی را با معاون پارلمانی بنیاد مستضعفان انجام داده و ضمن انعکاس موضوع خواستار تسریع در رفع این مشکل شدم و این مسؤول نیز وعده تسریع در انجام کار را داده‌اند و همچنین مکاتباتی و تماس‌های را با مهندس سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستعضفان انجام داده و خواستار رفع این مشکل شدم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پورتال خبری دکتر سلام امینی، تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1395، کدخبر: 839، www.salamamini.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین