پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
با یک قصه کوتاه و آموزنده یا اصطلاح محلی مَتل؛ بحث شروع می شود تا خوانندگان محترم به راحتی بدانند که در این موضوع دنبال چه هدفی هستیم.

شعار سال: با یک قصه کوتاه و آموزنده یا اصطلاح محلی مَتل؛ بحث شروع می شود تا خوانندگان محترم به راحتی بدانند که در این موضوع دنبال چه هدفی هستیم. می گویند پادشاهی در زمستان سرد و سوزان هنگامی که در حال گشت زنی در شهر بود به مرد فقیری برخورد که هیچ گونه سرپناه و لباس گرمی نداشت. پادشاه از وی پرسید با این وضعیت چطور زنده مانده ای؟ مرد فقیر با همان لحن ساده وصادقانه اش گفت: من مدتهاست به این وضعیت عادت کرده ام. پادشاه که همیشه عادت داشت به دیگران وعده و وعید بدهد به پیرمرد فقیر گفت: دستور می دهم که هر چه سریع تر برای شما لباس گرم فراهم نمایند تا از این وضعیت نجات پیدا کنی. ولی چند روز گذشت و خبری از قول های پادشاه نبود پس از چند روز؛ پادشاه که دوباره در حال گشت زنی در شهر بود با جنازه همان پیرمرد فقیر مواجه شد که به وی قول لباس گرم داده بود. اطرافیان پادشاه کنجکاو شده و به نوشته ی روی دیواری که پیرمرد کنار آن از سرما یخ زده بود؛ دقت کردند. پیرمرد قبل از مرگش روی آن دیوار نوشته بود: به سرما عادت داشتم اما وعده لباس گرمت مرا از پای در آورد. این مَتل عبرت آموز ما را یاد انتخابات در ایلام و شعارها و قولهای کاندیدا و نمایندگان منتخب مجلس دهم می اندازد ولی انشالله مردم استان ایلام و نمایندگان هیچ کدام دچار سرنوشت پیرمرد و پادشاه این مَتل( ضرب المثل) نشوند. سرانجام پس از ماهها مسائل رقابتی بین کاندیداها و طرفدارانشان برای رسیدن به کرسی سبز مجلس، هیاهو و اشتیاق فرو کش نمود. دو نفر به عنوان نماینده حوزه شمالی و یک نفر نیز برای کرسی حوزه جنوبی انتخاب گردیدند. این نمایندگان محترم که خود سال ها از نزدیک با درد و مشکلات استان ایلام آشنایی دارند باید بدانند که مردم و جوانان ایلامی منتظر بازخورد مثبت این انتخاب در طی چهار سال نمایندگی آنها در مجلس دهم شورای اسلامی هستند. با توجه به این که در تمام شبکه های اجتماعی، سایتها و وبلاگها؛ بروشورهای تبلیغاتی یعنی وعده های و شعارهای نمایندگان و حتی سخنرانی های آنان قابل مشاهده است باید این نمایندگان محترم کاملاً هوشیار بوده زیرا گفته های آنها مستند و هیچ گونه راهی برای تکذیب آن وجود ندارد و در طی چهار سال باید برای عملی کردن آن تلاش کنند وگرنه به سرنوشت تمام نمایندگان ادوار گذشته ایلام دچار شده و فقط برای یک دوره مردم بدان ها اعتماد کرده و ارزش و موقعیت اجتماعی شان به شدت کاهش می یابد. نباید از نظر دور داشت هنوز این ذهنیت منفی که یک نماینده فقط به شهرستان محل تولد خود توجه می کند وجود دارد لذا نمایندگان محترم منتخبِ استان ایلام در مجلس دهم؛ لازم است فراموش کنند که از هر منطقه یا ایل وطایفه و یا حزب خاصی چه تعداد رای آورده اند چرا که بعد از انتخاب شدن؛ نماینده ی تمام حوزه و حتی کشور محسوب می گردند و باید برای حل مشکلات، معضلات و محرومیت های تمام نقاط استان تلاش و کوشش نمایند و باید توجه ویژه ای داشته باشند که خدای ناکرده گزینشی و به طور شخصی در صدد حل مشکل چند نفر خاص بر نیایند که این امر نیز باعث بدبینی مردم به آنها می شود و ضرر جبران ناپذیری به استان خواهد زد.

از مهم ترین اولویت های نمایندگان ایلام در مجلس دهم می توان به موارد زیر اشاره نمود: 1) حل مشکلات اشتغال جوانانِ با استعداد استان که بسیاری از آنها آواره شهرهای دیگر شده اند 2) رسیدگی به مشکلات رفاهی و معیشتی مردم رنجدیده و محروم 3 ) توجه جدی به توسعه زیرساختهای استان ایلام که حقیقتاً در نبود آن ایلام هرگز رنگ توسعه و پیشرفت در هیچ زمینه ای را نخواهد دید 4) پیگیری و حل مشکلات بهداشتی استان خصوصاً بیمارستان های تمام شهرهای استان که فاقد تجهیزات و نیروهای متخصص هستند.5) مبارزه جدی با رانت، فساد و پارتی بازی که در برخی ادارات سایه افکنده و باعث دلسردی ونامیدی مردم گشته است.

جزئیات تعداد آراء کاندیدای حوزه شمالی در دور دوم مجلس دهم به تفکیک هر شهرستان

شهر/ اسامی

جلال میرزائی

سلام امینی

سارا فلاحی

لطیف صادقی

ایلام

29978

28363

21076

33407

ایوان

4543

1210

21460

1320

چرداول

16228

8748

7942

5525

سیروان

6742

670

1183

743

مهران

3319

9080

3509

2630

ملکشاهی

1421

13267

889

380

جمع کل

62231

61338

56059

44005



با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از وبلاگ ایلام اتوپیا، تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395، کد مطلب: -:www. ilamutopia.blogfa.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین