پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۳۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: هفته آینده در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» از زمین چمن مصنوعی، و هارد کورت شامل زمین والیبال، بسکتبال و تنیس رونمایی می‌شود.

شعار سال:محمد مجیری گفت: مجموعه ورزشی غدیر مجتمعی کامل از امکانات تفریحی و ورزشی در مجموعه فرهنگی باغ غدیر است که از ۱۰ سال پیش تاکنون به شهروندان اصفهانی خدمات ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: از دو سال پیش توسعه این مجموعه ورزشی و تفریحی در برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری بوده است. 

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات بازسازی و تجهیز این مجموعه ورزشی در مدت شش ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

مجیری افزود: هفته آینده در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» از زمین چمن مصنوعی، و هارد کورت شامل زمین والیبال، بسکتبال و تنیس رونمایی می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی در مجاورت رینگ اصلی شهر و در فضای زیبای باغ غدیر اصفهان واقع شده که شرایط لازم برای استفاده بهینه شهروندان را فراهم کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1399، کد خبر:1043590،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
بافت استان اصفهان در زمينه هاي ورزشي بافتي سراسر اماده بلوغ و مدال گيري و قهرماني ست فقط بايد زيرساخت ها رو مثل همين كه الان خوندم دونه دونه فعالش كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
اصفهان واقعا نياز به بررسي بيشتر دز مينه ورزشي و تخصيص بودجه بيشتر در اين زمينه داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین