پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی از تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی شهر مریوان خبر داد و گفت: این طرح به استانداری کردستان و شهرداری مریوان ابلاغ شده است.

شعار سال : امید کریمیان با ارائه تصویر مکاتبات و مستندات در خصوص طرح تفصیلی شهر مریوان، اظهار کرد: پس از 6 سال انتظار مسئولان و مردم، طرح تفصیلی شهر مریوان ابلاغ شد.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه از سال 1385 به بعد ظرفیت کل کاربری‌ها در محدوده طرح تفصیلی سابق شهر مریوان تمام شده بود و از آن زمان به بعد همه تعاونی‌ها و شهروندان عزیز چشم‌انتظار الحاق زمین به محدوده شهر مریوان بودند ولی متأسفانه این روند برای بازنگری و مطالعه تا سال 1389عملاً مسکوت مانده بود.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های زیاد از سال‌های گذشته این طرح برای بازنگری به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد و پس از مطالعات در شورای عالی شهرسازی سال 1392مصوب شد.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به علت اشکال و ابهام در یکی از بندهای مصوبه (فرم ج) مجدداً برای بازنگری و مطالعه به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی عودت داده شد و نهایتاً در سال جاری برای بار دوم ضمن رفع مغایرت، طرح تفصیلی شهر مریوان به تصویب رسید و مستندات و مدارک به پیوست نقشه‌ها برای استفاده به شهرداری مریوان ارسال شد.

کریمیان ابراز امیدواری کرد: تصویب و اجرای این طرح که مدت مدیدی است مردم و مسئولان را سردرگم و منتظر گذاشته بود، بتواند امید فعالیت و توسعه اقتصادی را در دل مردم زنده نموده و مسئولان شهرداری و دیگر نهادهای مرتبط با برنامه‌ریزی و مدیریت شهری صحیح در توسعه و عمران شهر مریوان کوشا باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که از این به بعد، قانون‌مداری حاکم شود و مردم از بلاتکلیفی رهایی یابند و این طرح تفصیلی بتواند توأم با طرح منطقه آزاد تجاری صنعتی مریوان، ضمن اشتغالزایی بیشتر، حفظ سیمای زیبای شهر عزیزمان، رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه را به ارمغان بیاورد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 19 آبان 1394 کد مطلب: 13940818001031 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین