پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
مدیر برق شهرستان دهگلان گفت: به منظور فرهنگ‌سازی استفاده از انرژی‌های نو در شهرستان، ساختمان برق دهگلان از این به بعد از انرژی خورشیدی استفاده خواهد کرد.

شعار سال : کیومرث آقامحمدی اظهار داشت: از اواخر مهرماه امسال با نصب پنل‌های خورشیدی ساختمان اداری برق دهگلان آغاز شد و هم اکنون این پروژه به بهره‌برداری رسیده و به طور آزمایشی وارد مدار شده است.

مدیر برق شهرستان دهگلان گفت: با توجه به تصمیم مدیران ارشد و گروه مدیریت مصرف شرکت و به منظور فرهنگ‌سازی استفاده از انرژی‌های نو در شهرستان، ساختمان برق دهگلان از این به بعد از انرژی خورشیدی استفاده خواهد کرد.

آقامحمدی ادامه داد: با استقرار سیستم برق خورشیدی به ظرفیت تولید پنج کیلووات، نیاز ساختمان اداری برق دهگلان به شبکه شهری به حداقل می‌رسد و این مقدار می‌تواند نیاز برق مصرفی ساختمان و تجهیزات را تا حد زیادی تامین نماید.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از برق خورشیدی در ساختمان اداری علاوه بر صرفه‌جویی و کاهش مصرف به خصوص در زمان‌های پیک مصرف روز موجب ایجاد انگیزه در ادارات دیگر و شهروندان در راستای استفاده ازاین سیستم مفید است.

آقامحمدی با بیان اینکه استفاده عمومی از سیستم خورشیدی علاوه بر کاهش پیک مصرف و صرفه اقتصادی، موجب حفاظت محیط زیست می‌شود، تأکید کرد: با توجه به پتانسیل بالای استان در زمینه انرژی خورشیدی، امید است دستگاه‌های اجرایی و شهروندان استان در این زمینه اهتمام بیشتری از خود نشان دهند و در آینده شاهد گسترش استفاده از این انرژی پاک و رایگان در استان باشیم.

قابل ذکر است تجهیز ساختمان‌های شرکت توزیع برق کردستان به پنل‌های برق خورشیدی از سال‌های اخیر آغاز شده و تاکنون علاوه بر ساختمان ستاد، در ساختمان مدیریت توزیع برق سنندج نیز نصب شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 18 آبان 1394 کد مطلب: 13940818000551 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین