پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
فرماندار میبد با ابراز تاسف از قانون شکنی تعدادی از افراد در شب اول محرم، نسبت به بی اعتنایی به قانون هشدار داد.
شعار سال:فلاح با اشاره به برگزاری مراسم نخل برداری در یکی از محلات میبد گفت: این حرکت هم سببب خدشه وارد شدن به عزاداری مردم شریف میبد شده و هم بر بی اعتنایی این افراد به تأکید مسئولان بهداشتی و سازمان تبلیغات دلالت دارد.
 
وی افزود: این افراد در پرتو بی توجهی به قانون و اصول بهداشتی، سلامت مردم را به خطر انداخته و جلوه‌های شور و شعور حسینی (ع) را خدشه دار می‌کنند.
 
فرماندار میبد با تقدیر از رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی اکثر هیأت‌های عزاداری این شهرستان اظهار داشت: با خاطیانی که ساعت ۲ بامداد اقدام به قانون شکنی و نخل برداری کرده اند برخورد قانونی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه این افراد با اقدام خلاف قانون خود علاوه بر ناپسند جلوه دادن فرهنگ خوب و ارزشمند عزاداری در شهرستان میبد، با عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در وضعیت قرمز بیماری کرونا سلامت مردم را مورد تهدید قرار دادند.
 
فلاح تأکید کرد: وظیفه همه مراجع قانونی است تا با خاطیان در عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) برخورد جدی و قانونی به عمل آورند.

تعداد بازدید : 109
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری صدا و سیما   ،تاریخ انتشار:  31 مرداد  1399،کدخبر: 2799857،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین