پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
وکیل محمدرضا فروتن خبر تغییر جنسیت ایشان را تکذیب کرد و گفت: ازآنجایی‌که بسط و توزیع اخبار کذب مصداق بارز نشر اکاذیب بوده و قابلیت تعقیب کیفری و حقوقی داشته لذا درخواست دارم از نشر اکاذیب پرهیز بفرمایید.
شعار سال: بیوگرافی محمدرضا فروتن بازیگر و همسرش سحر ابراهیمی ثابت به همراه عکس‌های جدید و داستان تغییر جنسیت او را می‌خوانید.

بیوگرافی محمدرضا فروتن و همسرش
تغییر جنسیت
محمدرضا فروتن متولد ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران؛ بازیگر، خواننده و صداپیشه است.

فارغ‌التحصیل دکترای رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد می‌باشد که از ۲۶ سالگی با سریال وارد عرصه هنری شد و حالا شایعه شده تغییر جنسیت داده است.
تغییر جنسیت
از خانواده تا تجدید
در یک خانواده شش‌نفری با چهارخواهر به دنیا آمدم که همشان بعد از مرگ مادرم، برایم مادری کردند.

دوران نوجوانی‌ام، خیلی بازیگوش و شیطان بودم و اصلاً اهل درس و کتاب و مدرسه نبودم طوری که خاطرم هست در همان سال اول دبیرستانم تجدید آوردم.

اولین تجربه تا کلاس بازیگری
سال ۱۳۷۱ در ۲۴ سالگی به‌واسطه یکی از دوستانم بنام اکبر اصفهانی که عکاس فیلم و سریال بود به بهرام کاظمی برای نقش کوتاهی در فیلم هدف معرفی شدم.

پس از اجرای نخستین پلان فیلم هدف سال ۱۳۷۳ و تشویق کاظمی، به کلاس‌های آزاد بازیگری رفتم و زیر نظر حمید سمندریان آموزش دیدم.
تغییر جنسیت
شهرت با کیمیایی
آقای بازیگر بعد از چند تجربه دیگر سال ۱۳۷۶ وقتی ۲۹ ساله بود ابتدا با سریال مرسده به کارگردانی مسعود کیمیایی به شهرت رسید.

او سپس برای بازی در فیلم قرمز در سال ۱۳۷۷ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره هفدهم فیلم فجر شد.
تغییر جنسیت
ورود به خوانندگی
من همیشه رویای خواندن را در سر داشتم حتی قبل از اینکه بازیگر شوم، اما به‌جز مادرم که همیشه مشوق من بوده‌اند بقیه اعضای خانواده‌ام مشوقم نبودند.

در فیلم شب یلدا سال ۱۳۷۹ خواندم و بسیار از این کار لذت بردم تا اینکه در پشت‌صحنه یک برنامه تلویزیونی مرحوم دکتر افشین یداللهی را دیدم و در مورد عشقم به خواندن با ایشان صحبت کردم.

ایشان گفتند می‌خواهی برایت ترانه بگویم؟ من هم استقبال کردم و از همان‌جا همکاری‌مان شکل گرفت که نتیجه‌اش آلبوم می‌فهممت سال ۹۵ شد.

عکس محمدرضا فروتن و رامبد جوان
تغییر جنسیت
فشار خانواده برای پزشکی
از همان دوران کودکی و نوجوانی، عشق به دنیای هنر و بازیگری را در وجودم احساس می‌کردم، اما نمی‌دانم چرا خانواده و اطرافیانم اصرار داشتند که پزشک شوم.

به همین دلیل و برخلاف میلم باطنی ام رشته تجربی را انتخاب کردم و دیگر تا دکترای روانشناسی رفتم.

کمک روانشناسی
رشته تحصیلی ام کمک بسیاری به من کرد تا در کارم موفق‌تر شوم چرا که به این موضوع پی بردم این فقط جسم انسان نیست که باید تغذیه شود و نیاز به رسیدگی دارد بلکه روح انسان نیز نیاز به پرورش و تغذیه دارد.

عکس محمدرضا فروتن و بهنوش بختیاری
تغییر جنسیت
کتاب خوانی
با وجودی که مشغله‌های کاری و فکری زیادی دارم، اما همیشه سعی می‌کنم کتاب‌هایی با مضمون روان شناسی یا مربوط به حیات معنوی انسان را حتما بخوانم.

ازدواج
محمدرضا فروتن در سال ۱۳۸۰ وقتی ۳۳ ساله بود با خانم سحر ابراهیمی ثابت ازدواج کرد.

عکس همسر محمدرضا فروتن
تغییر جنسیت
علاقه به ادبیات
با اینکه به ادبیات علاقه داشتم، اما از آن خیلی دور بودم، اخیرا می‌خواهم بر ادبیات متمرکز شوم و دوست دارم در کلاس‌ها و جلسات مثنوی خوانی شرکت کنم.

پختگی نقش هایم
همیشه بازی هایم سوای نسبت و ارتباطی که با نقش دارد حاصل تجربیات زندگی خودم بوده و همینطور که خودم تغییر کردم بازی سینمایی من هم تغییر کرد.

فکر می‌کنم همینطور که خودم در زندگی چیز‌هایی را فهمیده ام بازی ام نیز چیز‌هایی را فهمیده و با من بزرگ شده است.
تغییر جنسیت
ممنون رنج هایم هستم
ممنون رنج‌ها و درد‌های زندگی ام هستم، ممنون آن اتفاقاتی هستم که خیلی ناگوار بود، ولی چقدر خوب شد که اتفاق افتاد

ممنون آتشی هستم که در زندگی ام بود و از دلش رد شدم، مرا سوزاند و پخته کرد، همه آها را خیلی دوست دارم و باعث شد من ساخته شوم.

خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن
تغییر جنسیت
ماجرای تغییر جنسیت
علی احمدنیا سردبیر سابق اصلاحات نیوز بتازگی افشا کرده طی صحبتی که با یکی از بستگان آقای فروتن داشته خبر تغییر جنسیت ایشان را تایید کردند.
تغییر جنسیت
نشانه‌ها از مانکن
پناه فرهاد بهمن؛ محمدرضا فروتن سال‌ها برای تولد سحر برنامه ریخت، در اوج شهرت رفت روانشناسی خوند، آروم نشونه‌های سحر رو نشون داد تا اوجش در مانکن.

حالا دیگر وقت تولد سحری بود که ۵۱ سال در کالبد محمدرضا مخفی بود، اسمش در تاریخ ما می‌مونه و شهامتش الهام بخش خیلی‌های دیگر خواهد بود.
تغییر جنسیت
وکیل تکذیب کرد
ساعاتی بعد از انتشار خبر تغییر جنسیت، وکیل محمدرضا فروتن خبر تغییر جنسیت ایشان را تکذیب کرد و نوشت: از آنجاییکه بسط و توزیع اخبار کذب مصداق بارز نشر اکاذیب بوده و قابلیت تعقیب کیفری و حقوقی داشته لذا درخواست دارم از نشر اکاذیب پرهیز بفرمایید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فتوکده، تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: _، www. photokade.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین