پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
یکی از رسوم جلب توجه در عالم هنر، دامن زدن به حاشیه ها آنهم بشکلی خودخواسته(حاشیه سازی) است. خودشان طراحی پشت صحنه می کنند و یک مورد کوچک حاشیه ای را به میدان می آورند و خودشان هم ضربه فنی می کنند. سوال اینجاست که ایا موضوع محمدرضا فروتن هم از این جنس است؟ برخی از کارشناسان گمانه زنی هائی در خصوص ارتباط مسئله شایعه شده به پایان نامه دکتری روانشناسی فروتن در المان با موضوع ترانس مرتبط کرده اند.

شعارسال: از ساعات پایانی ۱۵ شهریور، یک فعال رسانه‌ای، موضوع تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را در توییتر مطرح کرد.

۱۲ ساعت بعد، محمدرضا فروتن در حساب رسمی اینستاگرام خود با انتشار یک پست، خبر تغییر جنسیت خود را کذب خوانده و موضوع پیگرد حقوقی و شکایت از منتشرکنندگان این خبر را مطرح نمود.

از زمان انتشار این شایعه تا تکذیب آن و تا زمان تهیه این محتوا، دنبال‌کنندگان محمدرضا فروتن در اینستاگرام کمتر از ۲۴ ساعت، بیش از ۱۱۳ هزار کاربر افزایش یافته و از ۲۵۳.۲ هزار به ۳۶۷ هزار کاربر (۲۰ ساعت پس از این انتشار شایعه) رسیده است.

این در حالی است که فروتن از ۴ شهریور ۹۲، زمان راه‌اندازی صفحه خود و در مدت ۷ سال توانسته بود ۲۵۳.۲ هزار کاربر جذب نماید. همچنین پست مربوط به تکذیب این خبر در حدود ۲۰۰ هزار لایک و ۳۰ هزار کامنت دریافت کرده است.

در توییتر هشتگ‌های فروتن و محمدرضا فروتن به ترندهای ساعات اخیر تبدیل شد و کاربران در خصوص موضوعاتی چون حفظ حریم خصوصی اشخاص، شایعه بودن این ادعا، روحیات و سابقه هنری این بازیگر و شوخی با این مسئله، به بحث پرداختند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مشرق، تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:1115423، www.mashreghnews.ir

 

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین