پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
واقعا بهانه دولت چیست؟ آیا دولت به دنبال حمایت از ساکنان جماران است یا حمایت دولتی از بساز و بفروش های خاص. به نام جمارانی ها و به کام بساز بفروش های جناح چپ ؟

شعار سال :

تعداد بازدید : 10

ماجرای تخریب ساختمان مربوط به ریاست جمهوری و روحانی در جماران را به یاد دارید؟ به یاد دارید که دولت پس از این اقدام شهرداری، شهردار را به تلافی در جلسات هیات دولت راه نداد؟حالا خبر آمده دولت می خواهد مصوبه شهرداری در ممنوعیت بلند مرتبه سازی در جماران را لغو کند. قانونی که شهرداری گذاشته تا کسی نتواند آنجا تراکم بخرد و آجر بالای آجر بیاورد و بلندتر از دو طبقه بسازد. ماجرا چیست؟ از ۱۴۸ قطعه موجود در جماران آقایان منصوب به جناح اصلاح طلب بیش از  ۷۰ درصد املاک را با سواستفاده از قانون منع بلندمرتبه سازی،‌ به بهای پایین خریده اند و حالا با فشار دولت بر روی شهرداری به دنبال لغو این قانون و رفع محدودیت ارتفاعی و ساختن برج در آن منطقه هستند. بهانه دولت چیست؟ حمایت از ساکنان جماران که خود دروغی علی حده است. به نام جمارانی ها و به کام بساز بفروش های جناح چپ.و این را خود محمدسالاری رییس کمیسیون شهرسازی می گوید. گوش کنید. بهت آور است کارچاق کنی دولت برای سودجویان بساز بفروش..

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین