پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
حوزه فرهنگ و نگاه فلسفی، پژوهشی و تحقیقی به فرهنگ و رفتارهای انسانی مقوله بسیار ارزشمندی در ثبت و ضبط داده های فرهنگی است. سایت «انسان شناسی و فرهنگ» از آن دست سایت هایی است که می توان گفت در نوع خود بنا بر محتوا، نوع فعالیت، استقلال فکری و تخصصی بودن بی نظیر است و محتوای بسیار سنگین و ارزشمندی را برای ثبت فرهنگ ایرانی و گام برداشتن به سوی بالا بردن فرهنگ عمومی برداشته است.
شعار سال: سایت «انسان شناسی و فرهنگ» به همت ناصر فکوهی، انسان‌شناس، نویسنده و مترجم که سمت استادی گروه انسان‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران را هم بر عهده دارد راه اندازی شد و قدم به قدم از سال ۱۳۸۴ تا کنون به یک سایت مرجع و مهم در حوزه فعالتی خود تبدیل شده است، این سایت توانست مطابق با استاندارد‌های روز که در این برحه و در حوزه علوم انسانی به سختی قابل دسترس است پیش برود و به بالندگی برسد.

سایت «انسان شناسی و فرهنگ» اکنون با پیش قدمی اساتید متبحر و دانشجویان فعال حوزه‌ها و رشته هایی، چون علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و اقتصادی، طبیعت و فرهنگ، هنر و ادبیات، شهر و معماری، تاریخ و پیش از تاریخ و مطالعات منطقه‌ای به یک سایت قابل اتکا در این حوزه‌ها تبدیل شده است.

از مهمترین ویژگی‌های این سایت برگزاری یکشنبه‌های انسان شناسی و فرهنگ است که با دعوت از چهره‌های برجسته در حوزه‌های مورد نظر، محققان و دانشجویان و اساتیدی که فالیت‌های تحقیقی، کتاب، فیلم، مقاله یا پژوهشی معتبر در این راستا به ثبت رسانده اند، به انتشار، معرفی و نقد افکار، نظریه‌ها و آراء موجود کمک می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این سایت استقلال مالی آن از دیگر نهاد‌ها است که با کمک‌های مردمی و علاقه‌مندان اداره می‌شود.

همکاری صمیمانه دانشجویان در کنار اساتید مجرب و کمک به دیده شدن آثار و افکار دانشجویان حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی و ... از مهمترین اهداف و روند رو به پیشرفت این سایت است.

دوری از جناح بندی‌های فکری و اعتقادی، رعایت عدم جوزدگی علمی و اجتماعی، دوری از نگاه‌های ایدئولوژیک و تندرو در حوزه‌های مختلف، فاصله گرفتن از چهره سازی‌های فیک و بزرگنمایی‌های مجازی ازجمله نقاط قوت این سایت است که امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین