پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
در اینجا به نمونه‌هایی از کسانی که آرزوی ماندن در قدرت را دارند می‌پردازیم. یک نمونه ترامپ است که خود را لایق دور سوم ریاست جمهوری هم می‌داند و نمونه دیگر عبدالله نوری است که خواهان دور سوم ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی بود!
  شعار سال:ترامپ: لیاقت دور سوم ریاست جمهوری را هم دارم. ۵۲ روز دیگر قرار است ما در نوادا پیروز شویم و ما قرار است برنده چهار سال ریاست جمهوری دیگر در کاخ سفید شویم. و بعد از آن ما مذاکره خواهیم کرد، درست است؟ چون ما احتمالا به سبب چگونگی رفتاری که با ما شد لیاقت یک چهار سال دیگر را بعد از آن دور داریم!

عبدالله نوری در آستانه پایان دوره سازندگی: مصلحت نظام اسلامی و منافع کشور ایجاب می­کند تا دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی برای بار سوم تمدید شود... بنده معتقدم نباید با استناد به منع قانون اساسی در مورد تمدید دوره ریاست‌جمهوری آقای رفسنجانی دست­ های خود را ببندیم. از مردم می خواهم که به عنوان یک وظیفه و برای قدردانی از آقای هاشمی و استمرار برنامه­ های سازندگی و توسعه کشور نگذارند که وی کنار برود.

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین