پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
علی لدنی معتقد است که بالا رفتن دستمزدها تنها دستمزد 10 تا 15 بازیگر را به ارقام نجومی رسانده و این را نمی‌توان به همه بازیگران سینما و تلویزیون تعمیم داد.

شعار سال: علی لدنی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون اظهار داشت: شبکه نمایش خانگی بازاری ایجاد کرد و با تولیدات خود توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد که باعث شد سرمایه‌گذار‌های بسیاری به این بازار توجه کنند.

لدنی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار‌هایی که وارد شبکه نمایش خانگی شدند بعضاً با پول‌هایی که داشتند دستمزد‌هایی به عوامل پرداخت کردند که در نهایت منجر به بالا رفتن میزان دستمزد همه عوامل سینما و تلویزیون شد، اما این وضعیت چندان پایدار نبوده و کم‌کم به یک تعادل در دستمزد‌ها می‌رسیم.

او افزود: به طور کل در سینما و تلویزیون تعداد افرادی که دستمزدشان خیلی بالا رفته و رقمی بسیار بالا به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند ۱۰ تا ۱۵ نفر است که آن‌ها هم بازیگر هستند که آن‌ها را نمی‌توان به همه بازیگران تعمیم داد. این تصور که در سینما برای بازیگران مشکل دستمزد پایین وجود ندارد، یک تصور غلط است چرا که در مجموع بازیگران نیز دستمزد چندان بالایی نمی‌گیرند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» در پایان تأکید کرد: مشکل اصلی سینمای ما مربوط به دستمزد‌ها نمی‌شود، من تا امروز ندیدم که یک پروژه به دلیل دستمزد پایین تعطیل شود، اما به دلیل سرمایه کم در تولید این اتفاق رخ داده، در واقع تهیه‌کننده‌ها در جلسات و صحبت‌ها با عوامل مختلف می‌توانند به توافق برسند و اگر این توافق بین تهیه‌کننده و یک نفر از عوامل به وجود نیاید، تهیه‌کننده به فرد دیگری برای همکاری پیشنهاد می‌دهد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 25     شهریور    99، کد خبر:   1056106، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین