پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
محمدرضا کلائی گفت: به یاری خدا و همت همکارانم در شهرداری مشهد کمتر از دو ماه دیگه افتتاحیه این پروژه بی نظیر (کارخانه نوآوری) در مشهد را برگزار خواهیم کرد.
شعار سال: محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پستی اینستاگرامی نوشت:
همشهریان عزیز، سلام

به امید خدا داریم به موعد افتتاح پروژه کارخانه نوآوری مشهد نزدیک می‌شیم، هر چند برخی هنوز بهره برداری از این پروژه رو به این زودی‌ها باور ندارن.

کارخانه نوآوری محلی برای تمرین اشتراک و تبادل هست؛ توی کارخانه نوآوری تمام بخش‌هایی که در یک کسب و کار قابلیت اشتراک داره و انحصاری بودن اون ضروری نیست، از شکل مالکیت خصوصی در میاد. باید بپذیریم که اشتراک کم هزینه‌تر هست، چون در فضای غیرانحصاری بده‌بستان‌ها ارزش افزوده ایجاد می‌کنند. گفتگو‌های بین رشته‌ای شکل می‌گیره، تضاد‌ها و اصطکاک‌های فنی منجر به اصلاح رویه‌ها و خلاقیت میشن. پروژه‌ای که بدون تردید استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده نقش اصلی رو در اون ایفا می‌کنند و واقعاً همونطور که شهریار آل شیخ عزیز برنامه ریزی کرده بود، می‌تونه به یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های علمی ایران بدل بشه.
هر کسی که این روز‌ها از مسیر میدان پژوهش (میدان کوکاکولا) عبور می‌کنه، می‌تونه پیشرفت محسوس روزانه و فعالیت‌های گسترده در حال انجام در پروژه رو به چشم ببینه.

به یاری خدا و همت همکارانم در شهرداری مشهد کمتر از دو ماه دیگه افتتاحیه این پروژه بی نظیر در مشهد رو برگزار خواهیم کرد.
در این تایم لپس، گوشه‌ای از عملیاتی که از زمستان تا امروز شکل گرفته رو می‌بینیم.
تعداد بازدید : 55

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شهرآرا، تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۳۱۸۱، www. shahraranews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین