پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
سفیر آلمان در تهران بعد از احضارش توسط وزارت خارجه مجددا با آنجا تماس میگیرد و از اعدام نوید افکاری ابراز تاسف میکند!
شعار سال: سید علی حسنی در یادداشتی نوشت:سفیر آلمان در تهران بعد از احضارش توسط وزارت خارجه مجددا با آنجا تماس میگیرد و از اعدام نوید افکاری ابراز تاسف میکند!
 
 
اگر سفیر ایران ، نسبت به سرکوب معترضان در اجلاس G20 در آلمان چنین موضع گیری هایی می کرد واکنش دولت آلمان چه بود؟ و اساسا چرا سفیران ما چرا چنین مداخله های مشروع و بشر دوستانه ای نمی کنند؟
 
البته دلیلش مشخص است چون اگر از حقوق ملت ایران دفاع کنند فرزندانشان نمی توانند در کشورهای اروپایی اقامت بگیرند.
 
یکی از پرونده های بسیار مهم آلمان که قابلیت پیگیری حقوقی از جانب ایران را دارد؛ مسئله فروش و ساخت و بمب های شیمایی به عراق در زمان دفاع مقدس است.
 
دولت آلمان، علاوه بر فروش تسلیحات شیمیایی، ساخت یکی از متنوع ترین زرادخانه های سلاح های شیمیایی رو در عراق به وسیله شرکت «تیسن راینشتال تکنولوژی» در سال 1981 امضا کرد.
 
این آغاز قرار داد یک کشتار جمعی بود که شرکت های متنوع تری از آلمان غربی رو برای کسب سود بیشتر از این کشتار و فروش سلاح به بغداد روانه کرد که در مجموع شش خط تولید گاز های خردل و اسید پروسیک تا گازهای عصبی«سارین» و «تابون» را تولید کرد.
 
امروز سفیر آلمان باید پاسخ‌گوی کشتار جمعی ایرانیان و کردهای عراق به وسیله گاز های خردل و سارین باشد.
 
دولت آلمان و جناب سفیر باید پاسخ‌گوی حمایت‌های بی پرده از گروه های تروریستی «منافقین» و «تندر» باشند نه اینکه کرکس‌وار از خون نوید افکاری برای منافع خودشان بهره برداری کنند.
 
اگر نوید افکاری را جمهودی اسلامی قصاص کرد، شما در قتل کودکان سرطانی و مرگ ۱۰۰۰ بیمار صعب العلاج به دلیل تحریم دارویی مقصرید.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز ، تاریخ انتشار: 26  شهریور 1399  ، کدخبر:683329   ،www.bultannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین