پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
مرکز حقوقی "عین الانسانیه" آمار و ارقام مربوط به تجاوز رژیم سعودی به یمن در 2000 روز گذشته را اعلام کرد.
شعار سال:با گذشت دو هزار روز از آغاز تجاوز سعودی ها به یمن، این مرکز در بیانیه ای آورده است: شمار شهدا و مجروحان یمنی در 2000 روز تجاوز ائتلاف سعودی به ۴۳ هزار و ۱۸۱ نفر رسیده است که از این تعداد ۱۶ هزار و ۹۷۸ نفر شهید شده‌اند که ۳۷۹۰ نفر از آنها کودک و ۲۳۸۱ نفر زن هستند.
 
این بیانیه می افزاید: شمار مجروحان یمنی در تجاوز دو هزار روزه عربستان به بیش از ۲۶ هزار و ۲۰۳ نفر رسیده که ۴۰۸۹ نفر از آنها کودک و ۲۷۸۰ نفر زن هستند. همچنین ۹۱۳۵ مرکز خدماتی و زیرساخت های یمن در این مدت منهدم شده است.
 
بنابر این گزارش، تجاوز عربستان موجب تخریب ۱۵ فرودگاه، ۱۶ بندر، ۳۰۴ نیروگاه تولید برق و ۵۳۷ ایستگاه ارتباطی شبکه برق رسانی یمن شده است.
 
همچنین ۵۶۵ هزار و ۹۳۷ منزل مسکونی در این مدت آسیب دیده یا منهدم شده است و ۵۷۶ هزار و ۵۲۸ مرکز خدمات رسانی عمومی آسیب دیده است. در این مدت ۱۷۶ مرکز دانشگاهی، ۱۳۷۵ مسجد، ۳۶۵ مرکز گردشگری و ۳۸۹ بیمارستان و مرکز درمانی هم تخریب شده است.
 
به گزارش این مرکز، تجاوز سعودی ها موجب تخریب ۱۰۹۵ مدرسه و مرکز آموزشی، ۶۷۳۲ زمین مزروعی، ۱۳۲ مرکز ورزشی، ۲۴۴ اثر تاریخی و باستانی و ۴۷ مرکز اطلاع رسانی گردیده است.
 
این گزارش می افزاید: تجاوز و حملات هوایی دشمن در طول دو هزار روز به صورت عامدانه ۶۸۹۹ وسیله نقلیه، ۴۶۳ قایق ماهیگیری، ۸۸۴ انبار مواد غذایی، ۳۹۱ ایستگاه سوخت رسانی، ۶۷۲ بازار و ۷۸۳ کامیون حامل مواد غذایی را هدف قرار داده است.
 
 
 
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  شبکه العالم ، تاریخ انتشار:   24شهریور 1399  ، کدخبر: 5157306 ،www.fa.alalamtv.net
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
بازهم مردم به حج بروند و پول بریزند به جیب این قاتلان گرگ صفت.واقعا مراجع باید این حج رفتن را حرام اعلام کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین