پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشاگرد گفت: در شهرستان بشاگرد اکنون سه معدن فعال وجود دارد که ۶۰ نفر در این معادن مشغول به کار هستند.
شعار سال علی زارعی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشاگرد گفت: سال گذشته ۷۰۰ تن کرومیت و ۳۰۰ تن منگنز از معادن شهرستان بشاگرد استخراج شد.

زارعی با اشاره به اینکه معادن فعال شهرستان بشاگرد شامل دو معدن منگنز و یک معدن کرومیت با ذخیره ۲۵ هزار تن مواد معدنی است، افزود: ۶۰ نفر در این معادن مشغول به کار هستند.

او گفت:۵ معدن دیگر نیز در شهرستان بشاگرد وجود دارد که به دلیل مشکلات حقوقی اکنون غیر فعال هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشاگرد با بیان اینکه ۱۴ پروانه اکتشاف در شهرستان بشاگرد صادر شده است، افزود: ۴ معدن جدید شامل دو معدن منگنز و دو معدن کرومیت تا پایان امسال در شهرستان بشاگرد به بهره برداری می‌رسد.

زارعی گفت: با بهره برداری از معادن جدید برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

او از کشف یک پهنه معدنی به مساحت ۵ هزار و ۵۶۷ هکتار در شهرستان بشاگرد خبر داد و افزود: این پهنه معدنی از طریق مزایده به شرکت‌های سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشاگرد گفت: برای رونق گرفتن معادن این شهرستان به کمک‌های ویژه دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت به ویژه در زمینه صدور مجوز‌ها نیاز داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می‌متالز، تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۰۱۹۸، www. me-metals.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین