پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
بیماری های خاص و تامین داروی آنها مشکلات زیادی دارد. هر دو طرف داستان یعنی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی و خانواده های بیماران و از همه مهمتر، خود بیماران، مشکلات زیادی دارند. اما رها شدگی و کم توجهی به مشکلات این عزیزان، با وجود تمامی مشکلات و فشارهای بردوش نظام سلامت، بی انصافی است. جناب دکتر نمکی، لطفا دستور پیگیری مستقیم بدهید.

شعار سال : گویا کلیپ مربوط به گردهمایی خانواده های کودکان دچار بیماری «ام پی اس» در ۲۴ شهریور ۹۹ در برابر سازمان «غذا و دارو»، در اعتراض به نبود داروی کودکان شان و فروش داروهای تقلبی است. خانواده هائی که از روی بی چارگی ، فقط فریاد می زنند. حتی از روی عصبانیت حرف های خارج از چارچوب زده می شود و .... . وزیر عزیز، لطفا نه ناراحت شوید و نه به دل بگیرید، همه ما انسان هستیم و رفتار اکثر ما در چنین شرایطی، تفاوت چندانی با رفتار این شهروندان ندارد.

«من یه رفتگرم؛ خیابونا رو جارو می کنم....یه دارو به من بدین!»؛ فریاد پدر یک کودک دچار بیماری «ام پی اس» که چون بسیاری دیگر از کودکان دچار این بیماری به علت قطع دارو از سوی وزارت بهداشت، به آستانه مرگ رسیده است .

منتظر حمایت های خاص خیرین ، سازمان های مردم نهاد تخصصی فعال در این حوزه ، کمک هلال احمر و سایر دست های توانمند و وجدان های نیک نهاد، برای کمک به این خانواده ها و کودکان بیمارشان هستیم.

تعداد بازدید : 15

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
ادم دلش به درد می‌آید مردم مظلوم و کارگری که دچار این مریضی و مشکلات هستند که حتی حقوق خود را که بسیار ناچیز است هم دریافت نمی‌کنند واقعا ظلم است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین