پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۱۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ارز‌های بلوکه شده صلیب سرخ گفت: هلال احمر برای آزادسازی ۱۵ میلیون دلار از کمک‌های انسان‌دوستانه صلیب سرخ به آسیب دیده‌های سیل ۹۸ و کرونا تلاش می‌کند.
شعار سال: کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با فعالیت‌های این جمعیت در دوران کرونا، گفت: در ابتدای شیوع کرونا جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از نیروهای خود توانست عبور و مرور جاده‌های منتهی به شهرها را که شامل تردد بیش از ۲۱ میلیون نفر و ۷.۵ میلیون خودرو بود را با استفاده از تب‌سنجی، اسکرینینگ و معرفی به بیماران به مراکز درمانی کنترل کند.

وی با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر در حوزه معیشتی ادامه داد: در ایام کرونا ۳۰۰ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب پذیر و ۵۰۰ هزار بسته اقلام بهداشتی و کمک‌های اولیه برای بیماران صعب العلاج توزیع شد. همچنین مردم خیّر و نیک اندیش هم بیش از ۸۵ میلیارد تومان کمک غیر نقدی و ۳۷ میلیارد تومان کمک نقدی به جمعیت هلال احمر داشتند که آن هم میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

کمک یک میلیون دلاری فدراسیون بین‌المللی هلال احمر به ایران
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر از محل کمک‌های بین المللی هم یک میلیون دلار به کشور ما اختصاص داد که برای تهیه بسته‌های بهداشتی و اقلام ضروری بر اساس جمعیت میان استان‌ها توزیع کردیم.

همتی تاکید کرد: با توجه به معافیت‌هایی که به هلال‌احمر داده شده در تلاشیم تا دلارهایی که در خارج از کشور بلوکه هستند را به‌ تدریج آزاد کنیم، با احتساب کمک‌های انجام شده و پول های قبلی حدود ۱۵ میلیون دلار در خارج کشور وجود دارد که در صورت آزاد شدن، شرایط را بهتر کرده و در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار می‌گیرد. بخشی از این مبلغ برای خانواده‌هایی است که در سیل اوایل سال ۹۸ آسیب دیدند و بخش دیگر آن مربوط به کرونا و تاثیرات آن بر خانواده‌ها بوده که به تدریج کمک‌های معیشتی بر اساس جمعیت استان‌ها در میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20 مهر 1399، کد خبر: 980949،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
واقعا در همه بحران ها و بلایا که در کشور اتفاق میافته هلال احمر پای ثابت امداد و کمک به مردم هست. خدا قوت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
واقعا اين امريكا به چي فكر ميكنه؟ هيچ وجداني تو هيچ زمينه اي نداره و شمشير رو از رو برا مردم بسته و ميگه من همراه مردم ايرانم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین