پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
رئیس اتحادیه عینک‌سازان و عینک فروشان تهران گفت: علاوه بر عینک آفتابی مشکلات واردات عدسی هم داریم چراکه ثبت‌سفارش آن سخت است و در آینده نه چندان دور به مشکل کمبود عدسی برمی‌خوریم.
شعار سال: رئیس اتحادیه عینک‌سازان و عینک فروشان تهران گفت: علاوه بر عینک آفتابی مشکلات واردات عدسی هم داریم چراکه ثبت‌سفارش آن سخت است و در آینده نه چندان دور به مشکل کمبود عدسی برمی‌خوریم.
حمید ثابت‌قدم از تداوم حل نشدن مساله واردات عینک آفتابی خبر داد و گفت: در این زمینه رایزنی‌های زیادی انجام دادیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. عینک آفتابی در اولویت چهارم است و ثبت سفارش برای آن انجام نمی‌شود. این کالا در دو سال اخیر به‌صورت غیرقانونی وارد شده و هیچ نظارتی روی واردات قاچاق آن نیست. عینک‌های آفتابی واردشده کیفیت ندارد و درنهایت مصرف‌کننده از این مساله صدمه می‌بیند و در نهایت اقتصاد سلامت دچار خسارت می‌شود.
ثابت قدم درباره تولید عدسی در کشور گفت: چهار لابراتور تولید عدسی در کشور داریم که سفارشی تولید می‌کنند و دستگاه‌های به‌روز هم دارند. البته مشکلات واردات عدسی هم داریم چراکه ثبت‌سفارش آن سخت است و در آینده نه چندان دور به مشکل کمبود عدسی برمی‌خوریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1399، کد خبر: 3693697،  www.donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین