پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
شرکت بوز 3 مدل جدید عینک‌های آفتابی هیبریدی از سری Frames خود را به بازار عرضه کرد. این عینک‌ها دستگاه‌هایی مجهز به هدفون بوده و بیش از 1 سال پس از معرفی 2 عینک قبلی کمپانی روانه بازار می‌شوند. مدل‌های جدید تمپو (Tempo)، تنور (Tenor) و سوپرانو (Soprano) نامگذاری شده‌اند.

شعار سال: کمپانی ادعا می‌کند که این عینک‌ها از پاسخ باس مطلوب‌تر نسبت به مدل‌های Alto و Rondo برخوردار هستند؛ محصولاتی که طی بررسی‌های صورت گرفته اساسا فاقد باس بودند. بایستی خاطرنشان کرد که عینک‌های آفتابی جدید همانند مدل‌های پیشین مجهز به بلندگوهای کوچکی هستند. اجزای صوتی این عینک‌ها عمدا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربران حتی هنگام گوش دادن به موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی نیز کماکان قادر به شنیدن صداهای محیط پیرامون خود باشند.

در مدل‌های جدید سیستم میکروفون به‌روزرسانی شده و به منظور تسهیل استفاده از دستگاه حین برقراری تماس با گوشی قادر به حذف صدای باد و سروصداهای محیط است. همچنین عینک‌های جدید سری Frames دارای قابلیت کنترل لمسی یکپارچه هستند. کاربران به منظور تنظیم میزان بلندی صدا کافیست انگشت خود را روی دسته سمت راست عینک قرار داده و آن‌را به صورت کشویی به سمت جلو یا عقب حرکت دهند. لذا کاربران در صورت تمایل به تغییر بلندی صدا از مراجعه به هندست خود بی‌نیاز خواهند بود.

مدل تمپو (تصویر فوق) یک عینک آفتابی اسپرت است که از ماده‌ای ترموپلاستیک موسوم به TR90 ساخته شده است. این ماده می‌تواند در برابر حرارت شدید و سایر شرایط محیطی مقاومت نماید. همچنین مدل مذکور دارای پدهای حلقوی مخصوص بینی است که از سرخوردن عینک روی صورت کاربر حین حرکت جلوگیری می‌کنند. این مدل مجهز به بلندگوهای 22 میلی‌متری درون هر یک از دسته‌ها است. این اسپیکرها ظاهرا از قدرت کافی برخوردار خواهند بود؛ به گونه‌ای که کاربران حتی حین دوچرخه‌سواری با سرعت 25 مایل برثانیه نیز قادر به شنیدن صدای پخش شده توسط اسپیکرها خواهند بود.

بعلاوه در عینک تمپو با درگاه USB-C سازگار بوده و باتری آن نیز برای 8 ساعت استفاده مداوم شارژدهی خواهد داشت. همچنین این عینک دارای چندین لنز مختلف با مزایای گوناگون است. این لنزها شامل مدل پلی‌کربناتی پایه، Road Orange (موجب کاهش میزان بازتاب نور از سطوح انعکاس‌دهنده می‌شود)، Trail Blue (به افزایش کنتراست زیر تابش مستقیم نور خورشید کمک می‌کند) و Twilight Yellow (لنز مخصوص فضاهای بسیار کم‌نور جهت استفاده هنگام غروب) هستند.

عینک Tenor

در عین‌حال عینک‌های تنور و سوپرانو برای استفاده روزمره طراحی شده‌اند. مدل تنور دارای سبک طراحی مربعی‌شکل بوده و مدل سوپرانو نیز از قالب طراحی چشم گربه‌ای ظریف بهره می‌گیرد. هر 2 عینک مجهز به اسپیکرهای 16 میلی‌متری بوده و در برابر خراشیدگی و شکستگی مقاوم هستند. همچنین شارژدهی باتری هر 2 مدل معادل 5.5 ساعت است.

عینک سوپرانو

همچنین کاربران به چندین لنز مختلف شامل انواع آبی و نقره‌ای آینه‌ای (برای عینک تنور) و لنزهای رزگلد و بنفش (برای عینک سوپرانو) دسترسی خواهند داشت. هر 3 عینک فوق هم‌اکنون در بازار قابل دسترس بوده و با برچسب قیمتی 249.95 دلاری از طریق وبسایت بوز و خرده‌فروشی‌های منتخب در دسترس رز مشتریان قرار می‌گیرند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت آی تی سان، تاریخ انتشار 23 شهریور    99، کد خبر:   311504، www.itresan.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین