پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
چه معنائی دارد که وام مسکن به همه بدهند؟ چه معنائی دارد که خودروی ۳۰۰ تومانی به همه نمایندگان بدهند؟ چه معنائی دارد که ...؟ آیا نمایندگی مجلس، فرصتی برای خدمتگذاری است یا شرایطی برای کاسبی؟ منتظر شنیدن فرمایشات نمایندگان محترم هستیم.

شعار سال: در چند روز گذشته تعدادی خودرو توسط مجلس به برخی نمایندگان متقاضی تحویل داده شده است.

ماجرا از این قرار است که در ابتدای شروع مجلس، فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شده تا نوع استفاده از خودرو را انتخاب کنند که سه گزینه داشت:

١. استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در اینصورت، هزینه‌ها حسب میزان کاربرد و طبق تعرفه (ساعتی ٣٠ هزار و روزانه ۵٠٠ هزار تومان) از دریافتی ماهانه نماینده کسر می‌شود.

٢. تحویل امانی خودروی صفر (پارس) به نماینده و عودت آن به مجلس در پایان نمایندگی، که در اینصورت پرداخت مبلغ مربوط به حمل‌ونقل (حدود ۵ میلیون)، از هزینه‌های دفتری ماهانه حذف می‌شود.

٣. فروش اقساطی یک خودروی صفر به نماینده (دنا یا پارس) که قسط آن از دریافتی ماهانه کسر شود. تحویل این خودرو به نماینده، ٣٠٢ میلیون تومان و اقساط آن ٣ ساله است. سند آن هم حداقل تا یک سال بنام مجلس است و امکان فروش به غیر ندارد.)

‌پ.ن: تاکنون فقط یک نماینده مجلس گفته که گزینه سوم را انتخاب کرده؛ بد نیست سایر نمایندگان نیز توضیح شفافی در اینباره به افکار عمومی ارائه دهند که کدام گزینه را انتخاب کرده‌اند؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1399، کد خبر: 124036 ، gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
باز بهتر از دوره های قبله که ماشین ها رو به نام خودشون و از جیب ملت می گرفتند و برگردوندن و قسطی مطرح هم نبود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین