پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
ورودی شهر دهدشت از سمت سوق با بلوار‌های پر از خار و انبوهی از گل و خاک است که چهره‌ای نامطلوب و بی روحی از شهر دهدشت را به مسافرین معرفی می‌کند.
شعار سال: امروزه ارتقاء کیفیت فضای شهری، تقاضای جامع شهری شهروندان شده و زیباسازی که شاید در روز‌های اول در انتهای صف اقدامات مدیریت شهری قرار داشت، به ابتدای لیست وظایف تغییر مکان داده است.

یکی از این فضا‌های شهری بلوار‌های ورودی شهر‌ها هستند که توجه هر بیننده‌ای را که وارد شهر می‌شود به خود جلب می‌کند و این خود می‌تواند تصورات مسافران از فرهنگ و اهمیت مسئولان آن شهر به زیباسازی شهری را شکل دهد.

حال اگر این ورودی‌ها به شکلی درست و کارشناسی طراحی شده باشند می‌تواند اثر مثبتی داشته باشد و در غیر این صورت اثر منفی به دنبال دارد.

یکی از ورودی‌های شهر دهدشت ورودی از سمت سوق است که به نام حسین پناهی بازیگر هم استاتی سینما و تلویزیون نامگذاری شده و بلوار‌های آن پر از خار و انبوهی از گل و خاک و علف‌های است که چهره‌ای نامطلوب و بی روح از شهر دهدشت را به مسافرین معرفی می‌کند در صورتی که باید این قسمت‌ها از فضا‌های سبز و زیبا طراحی و ساخته شود.

علاوه بر این مشکل، این بلوار ورودی چند روزی است که به علت کنده کاری ادارات خدمات رسان یک طرفه شده و انباشت گل و خاک در ورودی دهدشت موجب ایجاد فضای نامناسبی شده است.

بار‌ها این مسائل و موارد مشابه در جلسات شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه مطرح شده بود و وعده‌هایی از سوی شهرداری دهدشت برای برطرف کردن برخی از آن‌ها نیز مطرح می‌شد، اما در پس هر وعده بانگ و فریاد نداری شهرداری و مشکلات مالی برای اجرای برخی از فعالیت‌ها در زمینه زیباسازی و ایمن سازی ورودی‌های شهر عنوان می‌شد.

امیدواریم که هر چه زودتر مشکلات مالی و مدیریتی شهرداری شهر دهدشت حل و فصل شود و شخصی را به عنوان شهردار انتخاب کنند که بتواند برخی از مشکلات اولویت دار شهر دهدشت را برطرف کند.


در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است:
 
بی توجهی شهرداری و ورودی‌های شهر دهدشت
بی توجهی شهرداری و ورودی‌های شهر دهدشت
بی توجهی شهرداری و ورودی‌های شهر دهدشت
 
 
بی توجهی شهرداری و ورودی‌های شهر دهدشت
 
 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: sobhezagros.ir، ۱۶۳۶۳۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین