پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
زیرساخات‌های شهری، شهر یاسوج متناسب با رشد جمعیت آن پیشرفت نکرده است و بلوار مقاومت این شهر سال‌هاست که به صورت خاکی رها شده است. وجود پایانه مسافربری در این بلوار و گردشگر پذیر بودن این شهر به عنوان پایتخت طبیعت ایران مسافران را با چنین بلوار  فرسوده و خشکی رو به رو می‌کند.
شعار سال: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مiاجرت زیاد شهر‌های اطرف و روستا نشینان به آن با رشد روز افزون جمعیت رو به رو شده و همین موضوع باعث شد تا از نظر زیر ساخت‌های شهری به موازات رشد جمعیت پیشرفت نداشته باشد.

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است بلوار مقاومت که ورودی منطقه شرف آباد بوده سال هاست که به صورت خاکی رها شده و در بیشتر قسمت‌های آن با از یبن رفتگی جداول رو به رو است در صورتی که زیبا سازی بلوار همچنین مرمت جداول آن هزینه بالایی ندارد.

وجود پایانه مسافربری در این بلوار  نیاز به مرمت و بازسازی این بلوار را دوچندان می‌کنند، زیرا به دلیل گردشگر پذیر بودن، برای چهره مرکز استان که لقب پایتخت طبیعت را نیز یدک می‌کشد زیبا نیست، افرادی که به این شهر سفر می‌کنند در اولین تجربه خود از پایتخت طبیعت ایران با چنین بلوار  فرسوده و خشکی رو به رو شوند.
امیدوارم متولیان مربوطه اقدام به مرمت و بازسازی این بلوار کنند تا دیگر با چنین چهره زشتی در یکی از مهمترین بلوار‌های شهر یاسوج رو به رو نباشیم.

 تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.
 
بلوار فرسوده اولین نمای پایتخت طبيعتبلوار فرسوده اولین نمای پایتخت طبيعتبلوار فرسوده اولین نمای پایتخت طبيعتبلوار فرسوده اولین نمای پایتخت طبيعتبلوار فرسوده اولین نمای پایتخت طبيعتبلوار فرسوده اولین نمای پایتخت طبيعتبلوار فرسوده اولین نمای پایتخت طبيعتبلوار فرسوده اولین نمای پایتخت طبيعت

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار خبر: ۵ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۳۷۴۰، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین