پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
محصولات شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، امروز از جمله ضروریات بازار افغانستان است.
  شعار سال:هفتاد شرکت دانش بنیان ایرانی با حضور در نخستین نمایشگاه تخصصی و مشترک ایران و افغانستان در کابل، آخرین محصولات تولیدی خود را در عرصه‌های آب، برق و مخابرات به نمایش گذاشتند و این محصولات مورد استقبال تجار و سرمایه گذاران افغان قرار گرفت. «محمد، ولی علاالدینی» مدیرعامل شرکت مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق کشورمان در این نمایشگاه گفت: ایران در حوزه تامین تجهیزات طرح‌های آب و برق امروز به خودکفایی رسیده است.

«معصومه خاوری» سرپرست وزارت مخابرات افغانستان نیز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از حضور شرکت‌های توانمند ایرانی در این نمایشگاه استقبال کرد و گفت: اکنون روزنه جدید همکاری‌های فنی میان ایران و افغانستان باز شده است.

شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه نیز اعلام کردند: محصولات شرکت‌های دانش بنیان ایرانی نیاز امروز بازار‌های افغانستان است و آن‌ها هیچ محدودیتی برای انتقال فناوری به افغانستان ندارند.

تعداد بازدید : 9

دکتر صمدیانی عضو هیات علمی دانشگاه مخابرات
کاظم نجفی مدیر شرکت نوآوران سیمای امید
زعفرانی مدیرعامل شرکت آذرخش انتقال نیرو
محمدولی علاالدینی مدیرعامل شرکت مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق ایران
گلشن مدیر شرکت آبنگار صنعت
 محمود احمدی مدیر شرکت پارس پویش
 معصومه خاوری سرپرست وزارت مخابرات افغانستان
افغانستان : بهنام یزدانی
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  صدا و سیما ، تاریخ انتشار:  6 مهر  1399  ، کدخبر:  2836103 ،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین