پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
طرح تصفیه خانه فاضلاب شهرستان هشترود نیز چندسالی است کلید خورده اما تاکنون به سرانجامی نرسیده است و اسیر کمبود منابع مالی شده است.

شعار سال: اصولاً‌ یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تأسیسات فاضلاب شهری، تصفیه خانه فاضلاب آن می‌باشد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین تصفیه‌خانه فاضلاب باید به گونه‌ای عمل کند که پساب خروجی از آن مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی برای آب‌های پذیرنده به بار نیاورد.

در راستای این امر، طرح تصفیه خانه فاضلاب شهرستان هشترود نیز چندسالی است کلید خورده اما تاکنون به سرانجامی نرسیده است.

فاضلاب هشترود

*لوله گذاری بیش از ۴۵ درصدی/ کمبود اعتبار داریم

مهندس پوراصلان رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان هشترود در مورد میزان پیشرفت این طرح گفت: طرح تصفیه خانه مدرن هشترود در ۲ بخش لوله گذاری و تصفیه خانه طراحی شده است. در بخش لوله گذاری تا به امروز بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم اما در بخش ایجاد تصفیه خانه پیشرفتی نبوده است.

وی افزود: طرح تصفیه خانه در حال مطالعه مرحله دوم است و به محض پایان یافتن این مرحله وارد مرحله مناقصه خواهد شد. البته تغییرات پیشنهاد شده برای ایجاد قسمت SBR پیشرفته در تصفه خانه باعث شد تا نقشه تغییر یابد و مطالعه ان به تاخیر بیفتد.

پوراصلان در مورد زمان اتمام پروژه نیز اظهار داشت: متاسفانه مشلات مالی درگیر چنین پروژه هائی است و اگر منابع مالی تامین شود می توان به سرعت کار را اغاز و به سرانجام رساند.

فاضلاب هشترود

*چشم امید مردم هشترود به تدبیر دولت

هدف اصلی از احداث تأسیسات گران قیمت فاضلاب شهری ارتقاء سطح بهداشت عمومی است. این تأسیسات باید از طریق جمع‌آوری، انتقال ، تصفیه و دفع صحیح فاضلاب خطر انتقال و انتشار بیماری توسط فاضلاب را از بین ببرد.لذا امید است با تلاش مدیران و نمایندگان دولت در هشترود زمینه برای تخصیص بموقع و مناسب اعتبار برای این طرح که چندین سال است مردم هشترود به تابلو آن در مسیر ایستگاه خراسانک عادت کرده اند، فراهم شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه اطلاع رساني پيك هشترود، تاریخ انتشار: 19 ارديبهشت 1395، کد مطلب: - :www. peykehashtrood.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
خوبه دیگه هیچاری انجام ندادن تابلوشو نصب میکنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین