پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملاک برگزیدن افراد در انتخابات پیش رو باید شایستگی، کفایت و کاردانی باشد و از بی‌تقوایی، اتهام زدن و مرزبندی های غلط در انتخابات باید پرهیز شود.

شعار سال: حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک اظهار داشت: همه کسانی که در انتخابات آینده به نحوی حضور دارند چه مردم و چه کاندیداها، امانتدار اسلام هستند و نباید در امانت خیانت کنند.

وی افزود: تمام کاندیداها و افراد دیگری که در هر سطحی در انتخابات نقش دارند باید از هر گونه تخلف خودداری کرده و هر گونه تخلفی خیانت در حق الناس است.

دری نجف آبادی اظهار داشت: در آستانه انتخابات باید زبان، قلم و گفت و شنود خود را رعایت و از بی تقوایی پرهیز کنیم و نباید با تهمت، سخن چینی، برچسب زدن و اتهام زدن برای خود جایگاه فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه ما بیش از هر زمان باید وحدت و یکپارچگی داشته باشد، اظهار داشت: مردم تحت تاثیر جوسازی ها قرار نگیرند و هدفشان این باشد که دین خود را به اسلام، امام راحل و شهدا ادا کنند و مردم هم می دانند که به چه کسی باید رای دهند و مطمئنا تمامی مردم ما وظیفه خود را در این زمینه به نحو احسن انجام خواهند داد.

دری نجف آبادی بیان داشت: امام سجاد(ع) تاکید می فرمایند که کمال دین انسان مسلمان این است که زبان خود را کنترل کند و حرف های بی حساب و کتاب نزند و روحیه صبر و اخلاق کریمه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جایگاه مهم علم و دانش در مراکز علمی کشور تصریح کرد: دانشگاهیان و اساتید باید بدانند که فضای دانشگاه در شرایط انتخابات باید فضای تقوا و دیانت باشد و نباید محیط پاک دانشگاه آلوده به برخی مسائل شود.

دری نجف آبادی بیان داشت: در همه امور و تمامی مولفه ها باید نظرات مقام معظم رهبری مورد توجه و عمل قرار گیرد و این مسئله در مراکز علمی بیش از پیش ضرورت دارد و مراکز علمی استان باید امیدهای آتیه جامعه را در مسائل علمی و دینی به بالندگی برسانند و از کارهای حاشیه ای که دانشگاه ها از هدف اصلی خود دور می کند، اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در سخنان خود به سالروز رحلت علامه طباطبایی و آیت الله مرعشی نجفی اشاره کرد و افزود: یاد شهدای مظلوم انتفاضه فلسطین را گرامی می داریم و امیدواریم نیروهای مردمی و ارتشیان عراق شر داعش را از سر مسلمانان منطقه کوتاه کنند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 آبان 1394، کد مطلب: 2965756:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین