پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۳۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان مازندران گفت: همه ما باید به طور عملی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در نفی هتک حرمت مسئولان را در عملکرد و شیوه رفتاری خود سرلوحه قرار دهیم و از هرگونه تفسیر آن به نفع گروه و جناح سیاسی و همفکران خود پرهیز کنیم.
شعار سال: شکرالله رضازاده با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در نفی توهین و هتک حرمت مسئولان نظام افزود: خطاب ایشان به تمام نیرو‌های درون نظام و مسئولان کشور بود و همه باید از این رهنمود‌های معظم له تبعیت کنند و شیوه رفتاری خود را در بیان مشکلات و انتقادات با این بیانات ترسیم نمایند.
وی با اشاره به تاثیر منفی اهانت به مسئولان در افکار عمومی، یادآور شد: به هر حال مردم نیز بخشی از رفتارشان را با عملکرد و رفتار مسئولان تنظیم می‌کنند و اگر مسئولان در نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با یکدیگر از دایره اخلاق و ادب خارج شوند، این رفتار‌ها در جامعه نیز تاثیرات خود را بر جای خواهد گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان ما در بیانات خودشان و حتی انتقاد به عملکرد یکدیگر شئونات اسلامی و انقلابی را رعایت کنند تا رفتارشان الگویی برای مردم جامعه محسوب شود.
این فعال سیاسی تاکید کرد: توهین و اهانت از سوی هر کسی در نظام جمهوری اسلامی صورت گیرد، خلاف منش انقلابی است و تناسبی با روحیه انقلابی‌گری ندارد.
وی اظهار داشت: بر اساس منشور نیرو‌های انقلاب توهین و اهانت حتی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز مورد تایید نیست و ما حق نداریم حتی در مواجهه با دشمنان از دایره ادب و اخلاق خارج شویم.
رضازاده گفت: انتقاد از مدیران در هر جایگاهی می‌تواند بدون لکنت زبان انجام شود و هیچ ملاحظه‌ای نیز نمی‌توان در حوزه انتقاد از عملکرد مدیران قایل بود، ولی نباید در انتقاد نیز از دایره اخلاق و ادب خارج شد و تمام کارکرد‌های انتقادی ما نیز باید در چارچوب رعایت ادب و اخلاق باشد.
مدیر مسوول روزنامه حرف مازندران اظهار داشت: رهنمود‌های مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب تمام نیرو‌های دلسوز نظام جمهوری اسلامی و مسئولان باشد و به طور منظم این رهنمود‌ها و بیانات را در دستور کاری خود قرار دهند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه هفته جاری در نشست حضوری اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رییس جمهور و هتک حرمت رییس جمهوری به شدت انتقاد و آن را حرام اعلام کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5 آبان  1399، کد خبر: 4956563،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
هركسي بايد حرف خودش رو تو نظام بزنه نه اينكه از حرف خودش تعبيري بسازه براي نفوذ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
با اين بازي هاي سياسي اتفاقا نقش مهم رهبري رو كم رنگ تر ميكنيد اقايان به ظاهر انقلابي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
سخنان مقام معظم رهبری کاملا شفاف هست اصلأ نیاز به تفسیر ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
همه جناج ها دارن پشت سر رهبری حرکت میکنن و تا وقتی با هم درگیری داشته باشن دل رهبر انقلاب خونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین