پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر پیشرفت فیزیکی سد دالکی را در مجموع ۲۰ درصد دانست و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص)  مجری سد دالکی فعالیت‌های مهمی در تسریع ساخت آن انجام داده و خدمات آنان در خور تحسین است.

شعار سال: علی محمدی ظهر امروز در بررسی روند اجرایی سد دالکی با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس و استاندار بوشهر با تاکید بر تامین منابع مالی، سیمان و سوخت اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر 160 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سد دالکی مصوب شد که تخصیص این اعتبار می‌تواند روند اجرای  این پروژه مهم را تسریع دهد.

وی با اشاره به تصویب 40 میلیارد تومان اعتبار از محل پیوست‌های بودجه‌ای برای سد دالکی تصریح کرد: از این اعتبار تاکنون 19 میلیارد تومان تخصیص یافته و از میزان اعتبار تخصیصی 5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر حجم مخزن سد دالکی را 260 میلیون متر مکعب دانست و خاطرنشان کرد: سد دالکی دارای 2 تونل انحراف آب است که یک تونل آن افتتاح شده و تونل دوم نیز با روندی که در پیش است امسال تکمیل می‌شود.

محمدی سیستم انحراف آب سد دالکی را شامل تونل‌ها و فرازبند دانست و بیان کرد: برای اجرای تونل‌های انحراف آب و فرازبند سد دالکی 87 میلیارد تومان قرار منعقد شده است که 70 درصد پیشرفت فیریکی دارد.

وی از تکمیل فرازبند سد «دالکی» دشتستان خبر داد و بیان کرد: برای اجرای فرازبند سد دالکی به ارتفاع 60 متر اقدامات مهمی انجام شده که تا پایان امسال تکمیل و زمینه آبگیری سد فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر پیشرفت فیزیکی سد دالکی را در مجموع 20 درصد دانست و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا(ص)  مجری سد دالکی فعالیت‌های مهمی در تسریع ساخت آن انجام داده و خدمات آنان در خور تحسین است.

 استاندار بوشهر هم یکی از پروژه‌های مهم که در 3 سال اخیر به آن توجه ویژه شده را تامین آب دانست و بیان کرد: در این راستا سدهای مهمی در استان بوشهر اجرا شده که تعدادی از آنها امسال و سال آینده افتتاح و یا آبگیری می‌شود.

عبدالکریم گراوند با اشاره به سد دالکی دشتستان و  افتتاح تونل‌ انحراف آب این سد تصریح کرد: پس از افتتاح تونل‌ انحراف آب فعالیت‌های ساخت سد دالکی تسریع یافت و اکنون در همه جبهه‌ها، به صورت همزمان در حال فعالیت است.

گراوند نقش سد دالکی در تامین آب کشاورزی منطقه را مهم دانست و بیان کرد: برای تسریع اجرای سد دالکی، تامین و تخصیص اعتبارات، مورد توجه قرار دارد که پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۷آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
من نمیدونم ما که کشور پر ابی در زمستان ها هستیم این همه میل به خشکی داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
اميدواريم كه با اين طرح اين ها بتونن اب اين منطقه رو به خوبي تامين كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
به نظرتون با اين دست كارها ميشه راه به جايي برد؟ من كه بعيد ميدونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
انشالله برای مردم منطقه مفید باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین