پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۹۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد تا جلسات علنی مجلس در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه برگزار شود.
شعار سال: حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد تا جلسات علنی مجلس در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه برگزار شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمی که امروز در هیأت‌رئیسه اتخاذ شد بنا شد تا در بخش اول کار در صحن یعنی از ساعت هفت و ۴۵ دقیقه تا ۹ و ۴۵ دقیقه بررسی و تصویب طرح‌ها و لوایح که نیاز به حضور دوسوم نمایندگان دارد در دستور کار قرار گیرد و در بخش دوم جلسات صحن نطق‌ها و تذکرات در دستور کار باشد که در بخش دوم جلسه با حضور تعداد کمتری از نمایندگان ادامه خواهد داشت و با حضور نصف به علاوه یک جلسه رسمیت خواهد داشت. 

عضو هیأت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: در مورد نحوه برگزاری جلسات مجلس در هفته و هفته‌های بعد و اعمال محدودیت‌های احتمالی در هفته بعد تصمیم‌گیری خواهد شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در مورد جلسات کمیسیون‌ها نیز جلسات در دو نوبت از ساعت ۱۳ تا ۱۵ و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود و با توجه به وسعت و فضای باز تالار تشریفات، کمیسیون تلفیق، سالن مشروطه و کمیسیون اصل نود جلسات کمیسیون‌ها در این مکان‌ها برگزار خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۶آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۵۰۸۸، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
من که فکر نمیکنم از دل این جلسات برای مردم عایدی در بیاد و بخوایم نفعی برای مردم در نظر بگیریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
چی بگیم ولله اوضاع مردم اصلا خوب نیست امیدوارم صدای ما مردم داغ دیده به گوش این ها برسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
چی بگیم ولله اوضاع مردم اصلا خوب نیست امیدوارم صدای ما مردم داغ دیده به گوش این ها برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین