پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
فراخوانی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف رفع نیاز‌ها و چالش‌های معدن‌کاری کشور و ایجاد صنایع جدید دانش‌بنیان منتشر شده است.
شعار سال: در راستای کمک به توسعه بازار شرکت‌های دارای محصول کاربردی در بخش معدن و صنایع معدنی، فراخوانی برای برگزاری رویدادی در زمینه رفع نیاز‌ها و چالش‌های معدن‌کاری کشور و ایجاد صنایع جدید دانش‌بنیان از سوی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری منتشر شد.
در این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور دارای ایده و طرح‌های فناورانه مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی برای رفع نیاز‌ها و چالش‌های معدن‌کاری کشور و ایجاد صنایع جدید دانش‌بنیان دعوت به همکاری شده‌اند. حمایت از افراد درای ایده و طرح نوآورانه برای حل مسائل و رفع نیاز‌های فناورانه شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان از اهداف برگزاری این رویداد است.

شبکه فن بازار معاونت علمی، ستاد توسعه فناوری‌های، فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی، صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد ملی نخبگان از جمله نهاد‌های همکار در این طرح هستند.

کاربرد‌های نوین مواد معدنی، بازگانی و لجستیک مواد معدنی، تولید مواد و تجهیزات پیشرفته صنایع معدنی و ایده‌های ارزش‌آفرین در استحصال عناصر نادر خاکی، تولید زغال‌سنگ، آهن، مس، طلا و منگنز، صنایع فلزی و پایین دستی از محور‌های این رویداد تعریف شده است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، علاوه بر آن سرفصل‌هایی مانند بهینه‌سازی خطوط فرآوری و تولید مواد معدنی، بازیافت باطله‌ها و پسماند معادن و صنایع معدنی و افزایش راندمان ماشین آلات و تجهیزات معدنی نیز از جمله زمینه‌هایی با قابلیت جذب سرمایه و سرمایه‌گذار هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری معدن نامه، تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۳۳۷، madanname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
معدن واقعا تو ایران یکم از لحاظ دانش تنها مونده و این همه فقط منوط به عدم حمایت دولت از مغز های مهندسی ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
اين چالش ها زماني خوب بود كه نخبگان ما در داخل كشور بودن الان هركدوم يه جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
فراخوان هاي علمي هرموقع باشن خوبه حتي همون نخبه اي هم كه رفته ميتونه شركت كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
صنايع و معادن در ايران در گيري هاي زيادي با محيط زيست دارن اين مشكلات بايد در مجلس حل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین