پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
هادی حجازی‌فر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بسیار بسیار ممنونم از همه عزیزانی که توی این چند روز کمک کردند تا مقدمات حل مشکل لوکیشن فیلم فراهم شود. همچنین سپاس قلبی و صادقانه من به عنوان عضو کوچک گروه سریال شهید باکری از مجموعه درجه یک، عزیز و پر افتخار ارتش که رفتار و تواضع و همراهی‌شان هنوز برایم باورنکردنی است.

شعار سال: پس از آنکه هادی حجازی‌فر با انتشار پستی از مشکلات به وجود آمده بر سر تولید سریال «شهید باکری» و همکاری نکردن ارتش برای اختصاص لوکیشن نوشت؛ این بازیگر و کارگردان امروز از حل مشکل لوکیشن این سریال با مساعدت فرماندهان ارتش خبر داد.

هادی حجازی‌فر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« بسیار بسیار ممنونم از همه عزیزانی که توی این چند روز کمک کردند تا مقدمات حل مشکل لوکیشن فیلم فراهم شود. همچنین سپاس قلبی و صادقانه من به عنوان عضو کوچک گروه سریال شهید باکری از مجموعه درجه یک، عزیز و پر افتخار ارتش که رفتار و تواضع و همراهی‌شان هنوز برایم باورنکردنی است. عزیزانی که علیرغم مشغله فراوان در اولین فرصت اجازه دیدار و گفتگو را فراهم کردند و با بزرگواری تمام و بدون کوچک‌ترین گله گذاری‌و اشاره‌ای به یادداشت من محل و لوکیشن مورد نیاز را در اختیار گروه قرار دادند. اگر بیم تفسیرهای نابجا نبود در ستایش و ابراز ارادت به این عزیزان سطرها می‌شد نوشت. در نهایت ممنونم از فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران و حاج آقا حسنی بزرگوار که پیگیر برگزاری این جلسه شدند، همچنین امیر تقی خانی، امیر اکرمی نیا، سرهنگ مهدوی و. . به ویژه فرمانده عزیز و پر افتخار نیروی زمینی ارتش امیر حیدری که ما را به ادامه راه امیدوار کردند.»

 

photo_2020-11-16_12-31-50

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:26آبان1399، کدخبر:-، ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
يعني تو هر كاري و در هر زمينه اي همين نظامي ها بايد بيان به داد مردم برسن دمشون گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
خيلي ذوق دارم تا ببينم اين سريال رو چطوري ميخوان توليد كنن تو اين دوره كرونا تا شايد الگويي بشه براي سارين
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
چقدر بعضی گریم ها به بعضی چهره ها می‌آید و دقیقا شبیه همان فرد می‌شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
اي كاش اين سريال زودتر به نتيجه برسه تا بتونيم ببينيم و لذت ببريم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
حجازی فر هم خوب داره پیش میره ها، هنرمند یعنی این واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین