پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۶۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
پس از اعتراضات شدید فعالان زیست محیطی و اجتماعی بخش ریز نسبت به تصرف قسمتی از جنگل از سوی یکی از باغداران منطقه نخل‌ها و درختان کاشته شده در حریم غیرقانونی جا به جا شدند.

شعار سال: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گفت: در پی تخریب بخشی از جنگل گلوبردکان بخش ریز شهرستان جم به دست بعضی از باغداران منطقه، با شکایت این اداره از ادامه تصرف و تخریب جنگل جلوگیری شد.


محمد تقی محمدی افزود: پس از اعتراضات شدید فعالان زیست محیطی و اجتماعی بخش ریز نسبت به تصرف قسمتی از جنگل از سوی یکی از باغداران منطقه، جلسه‌ای با حضور شخص متصرف و فعالان زیست محیطی در دفتر بخشداری و روسای شورا‌های بخش ریز برگزار شد و پس از بازدید از محل موردنظر، نخل‌ها و درختان کاشته شده در حریم غیرقانونی جا به جا شدند.

وی یادآور شد: تخریب جنگل و تصرف عدوانی آن وفق قوانین و مقررات ممنوع و غیر قانونی است و محیط زیست به دلیل تخریب زیستگاه طبیعی از هر گونه تخریب و تصرف اکوسیستم‌های جنگلی جلوگیری می‌کند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۹۱۹۸۴۳، iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
باید همچین افرادی رو جریمه سنگین کرد تا درس عبرتی برای بقیه بشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
بالاخره محیط زیست هم تو ایران داره صداش در میاد و دست به شکایت بردع
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین