پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
دانمشندان انگلیسی ادعا کرده اند که یک اسپری بینی ساخته اند که می‌تواند مردم را در برابر کرونا محافظت کند و مانع بیماری فرد از این طریق شود.
شعار سال: دانشمندان در انگلیس موفق به کشف اسپری برای بینی برای محافظت از کرونا شدند. در مقاله منتشر شده دانشمندان انگلیسی در دانشگاه بیرمنگام امده است: "یک اسپری بینی که می‌تواند به طور موثری در برابر ویروس کووید ۱۹ شما را محافظت کند، در دانشگاه بیرمنگام با استفاده از موادی که قبلاً برای مقابله با ویروس در بدن انسان تأیید شده است برای تهیه این اسپری بهره بردند".
این دارو بر اساس دو پلی ساکارید ساخته می‌شود. یکی از آن‌ها، کاراگینان، یک ماده ضد ویروسی است که در صنایع غذایی به عنوان ماده غلیظ کننده استفاده می‌شود و دیگری ژلان، به دلیل توانایی چسبندگی به سطح سلول‌های بینی انسان انتخاب می‌شود. محققان دریافتند که این دارو ابتلا به کووید ۱۹ را سرکوب می‌کند و از لحظه استفاده ۴۸ ساعت کار می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسپوتنیک ایران، تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۰۱۱۲۰۷۱۷۵۶۷۶، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
آیا واقعا چنین چیزی تولید شده؟ میزان کارایی آن چقدر است؟ آیا به ایران خواهد آمد؟
ناشناس
Netherlands
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
روز به روز بشر برای مقابله با کرونا داره تجهیز تر میشه امیدوارم ریشه کن به این بیماری
ناشناس
Netherlands
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
این اسپری ها در ایران میتونسته وجود داشته باشه یعنی داشتن تلاش هم میکردم نمیدونم چیشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین