پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۴۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: با باز شدن رومینگ اپراتور دوم (ایرانسل) برای اپراتور اول (همراه اول) در ۲۶ روستا و آبادی شهرستان مرودشت، کیفیت پوشش شبکه و اینترنت ارتقا یافت و مشکل آنتن دهی تلفن همراه نیز رفع شد.
شعارسال: مهرداد سهرابی افزود: با اجرای سرویس رومینگ در این ۲۶ روستا، مشترکینی که تنها دارای پوشش ایرانسل بودند از خدمات همراه اول نیز برخوردار شدند.

وی ادامه داد: صحت رومینگ در این مناطق با اعزام و بررسی میدانی توسط کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تایید شده است.

او اظهار داشت: بدین ترتیب در بخش مرکزی شهرستان مرودشت، روستا‌ها و آبادی‌های مقصودآباد مولا، گرم آباد، حسین آباد باصری، میان قلعه، مراگلو، بریانک، مقصودآباد، خیرآباد، سلطان ولایت، تاج آباد، ده چاشت، خلف طاحونه، امیدیه و قاسم آباد سارویی و مرغداری شهباز بازوبندی، تحت پوشش رومینگ قرار گرفتند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: از بخش درودزن، روستا‌ها و آبادی‌های سهل آباد، معصوم آباد، اشگرد، ساختمان ناصری، قرخلو، مالیچه، چاه میلک و حسام آباد نیز از خدمات رومینگ بهره‌مند شدند و این قابلیت برای روستا‌ها و آبادی‌های سعادت آباد سفلی و کرایی از بخش رحمت آباد نیز فعال شد.
سهرابی، با اشاره به بهره مندی پنج هزار و ۴۲۴ خانوار با ۱۸ هزار و ۳۱۶ نفر جمعیت از این طرح گفت: دانش آموزان و دانشجویان این مناطق از این پس می‌توانند با گوشی تلفن همراه خود از ظرفیت مکالمه و اینترنت پرسرعت مضاعف و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند.
شهرستان مرودشت حدود ۴۵ کیلومتری شمال شیراز است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایستنا، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۸۳۰۶، www.ictna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
هنوز مگر روستایی هایی وجود دارد که موبایل آنتن ندهد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
استانی مثل فارس که میتونه در حد یک پایتخت باشه برای کشور نباید از این دست مشکلات داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
مشکل انتن دهی در ایران در شهر های بزرگ هم وجود داره مردم جه انتظاری در روستاها دارن ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین