پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به مشکل آب شرب مردم بیرم فارس گفت: خیرین منطقه لارستان دو میلیارد تومان برای حل مشکل آبرسانی به بیرم اختصاص دادند.
شعار سال: بیرم لارستان منطقه‌ای است در جنوب استان فارس که مردمش از کم آبی رنج می‌برند. مدت‌هاست که بحث غیرقابل شرب بودن آب در منطقه بیرم مطرح شده و علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از سوی تشکل‌های دانشجویی و اهالی منطقه همچنان مشکل مردم منطقه پابرجاست. البته وعده‌هایی برای حل مشکل از سوی مسئولان مربوطه داده شده و اقداماتی هم صورت گرفته، ولی کند پیش رفتن کار‌ها موجب شده تا مردم همچنان از آب ناسالم استفاده کنند.

علی گرامی‌دوست، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مشکل آب شرب مردم بیرم، گفت: مردم این منطقه از سال ۹۳ تا امروز بار‌ها برای حل مشکلات خود دست به دامان مسئولان مختلف شدند، ولی متاسفانه هیچ نتیجه‌ای نگرفتند.

گرامی‌دوست با اشاره به تلاش دانشجویان انقلابی و بسیج دانشجویی استان فارس برای رساندن صدای مردم بیرم به مسئولان، مطرح کرد: قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی این موضوع را به صورت مستمر پیگیری کرده و اقداماتی را برای حل این مشکل انجام داده است.

این فعال دانشجویی درباره اقدامات صورت گرفته توسط دانشجویان بسیجی و قرارگاه احمدی‌روشن بسیج دانشجویی افزود: در این رابطه و برای حل مشکل آب شرب مردم بیرم نشست‌هایی با مسئولان مختلف از سوی دانشجویان برگزار شد. همچنین جلسات متعددی با سازمان برنامه بودجه و آبفای استان داشتیم که منجر به مصوب شدن مبلغ یک میلیارد و ششصدمیلیون تومان جهت رفع موقت مشکل آب شرب مردم بیرم شد. همچنین با حضور میدانی دانشجویان در بیرم مستندی تهیه شد که این مستند مشکلات مردم را به نمایش می‌گذارد.

دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی استان فارس مطرح کرد: در یکی از جلسات با مسئولان استانی موضوع دو پروژه مهم «حل مشکل آبرسانی به بیرم و مهر» و نیز «آبرسانی به بخش‌های علامرودشت، خیرگو، چاهورز و بیرم» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای آبرسانی به بیرم سه راه‌کار کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه داده شد که تا به امروز متاسفانه شاهد اجرایی شدن فقط راه کار کوتاه مدت بودیم.
 


مردم بیرم ۶ سال منتظر آب شرب سالم هستند

وی افزود: مردم بیرم ۶ سال است که منتظر آب شرب سالم هستند؛ اما متاسفانه مسئولان استان در این چند ساله فقط وعده‌های پوچ داده‌اند. امیدوارم با پیگیری‌های صورت گرفته هرچه سریع‌تر عملیات پروژه انتقال آب از سد سلمان تحقق پیدا کند.

این فعال دانشجویی با اشاره به حضور حسین‌زاده، نماینده مردم لار در مجلس و چندتن از خیرین در منطقه بیرم برای بازدید میدانی از طرح‌های مطالعاتی، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در پی این بازدید برگزار شد، راهکار‌های متعدد مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع تامین آب شرب مناطق ۵ گانه جنوب، از سوی خیرین منطقه لارستان مبلغ ۲ میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار ۲۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۰۳۴۸۲، snn.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
1
خيرين سلامت در ايران اگر نبودن معلوم نبود قراره چه مشكلاتي براي محيط زيست و اب كشور رخ بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین