پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان لارستان گفت: ساخت پروژه مجتمع ورزشی کارگران شهرستان لارستان در استان فارس به دلیل بی‌مهری برخی مسئولان استانی و شهرستانی حدود ۱۳ سال به تاخیر افتاده است.
شعار سال: محمدحسن قوامی با اشاره به اینکه پروژه مجموعه ورزشی کارگران شهرستان لارستان از سال ۸۸ در منطقه تنگ اسد آغاز شد، افزود: این پروژه عمرانی از مصوبات دور نخست سفر‌های استانی هیئت دولت نهم است که در سال ۸۶ کلنگ‌زنی و از سال ۸۸کار ساخت آن آغاز شد، اما از سال ۹۱ تاکنون با وجود پیشرفت ۳۵درصدی متوقف شده است.

وی با تاکید بر اینکه ساخت این مجموعه ورزشی به دلیل آنکه این منطقه کارگرنشین و محروم است اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: جمعیت کارگری شهر لارستان حدود ۱۵۰ هزار نفر است که در حال حاضر فاقد امکانات ورزشی هستند.

قوامی با اعلام اینکه این پروژه با حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی شامل ساخت اسکلت‌های سالن استخر بزرگ، سالن استخر کوچک، ساختمان موتورخانه، ساختمان الحاقی و در مجموع با هزار و ۸۵۰ متر مربع زیربنا است، اذعان داشت: تاکنون ۱۳ سال از اجرای پروژه گذشته و هیچ مسئولی پیگیر ادامه ساخت آن نبوده است.

این فعال کارگری با اشاره به اینکه به عنوان متولی خانه کارگر شهرستان لارستان چندین بارپیگیر مشکلات اجرای این پروژه ورزشی از مسئولان شده‌ام، در ادامه افزود: علارغم اطلاع و بازدید برخی مسئولان استانی و شهرستانی از این پروژه نیمه کاره در حال تخریب، سالهاست وعده‌هایی برای تکمیل و تخصیص بودجه به این مجموعه نیمه‌کاره می‌دهند که عملی نشده است.

قوامی تصریح کرد: از آنجا که بودجه‌های شهرستانی کفاف تکمیل این پروژه را نمی‌دهد، باید اعتبارات ملی برای این پروژه لحاظ شود. موضوعی که متاسفانه از طرف هیچ مسئولی در این شهرستان پیگیری نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و خدماتی برای این قشر در شهرستان لحاظ نشده است و این مجموعه ورزشی نیز تنها بارقه امیدی برای این قشر بوده که با مشکل کمبود بودجه و سایر مشکلات روبروست، ابراز داشت: متاسفانه مسئولان به این پروژه که جایگاه ویژه‌ای برای اهالی کارگرنشین شهرستان لارستان دارد، بی‌مهری می‌کنند.

این فعال کارگری با بیان اینکه بخش‌هایی از این مجموعه در طول این سال‌ها تخریب و مصالح بکار رفته آن مانند پوشش شیروانی سقف به سرقت رفته است، گفت: در عین حال نهاد‌های دولتی که زمین این مجموعه ورزشی را برای ساخت به اداره کار شهرستان تحویل داده‌اند، به دنبال بازپسگیری زمین برای تغییر کاربری آن هستند.

قوامی همچنین عنوان کرد: این ساختمان که به گفته اهالی منطقه پاتوقی برای معتادان و انجام رفتار‌های نابهنجار شده است، از بیرون نمای یک سوله را دارد و از درون دو حوضچه خالی از آب دارد که بنا بوده روزی استخری برای کارگران شهرستان لارستان باشد. امیدواریم مسئولان نگاهی ویژه به تامین منابع مالی این پروژه عمرانی کنند چراکه نیاز به ساخت آن بیش از هر زمانی برای کارگران منطقه احساس می‌شود.
 
ساخت پروژه مجتمع ورزشی کارگران لارستان ۱۳ سال به تاخیر افتاده است


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۹۱۲۵۸/www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین