پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۹۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش کلیی طنز ضمن توهین به امارات، توافق عادی‌سازی روابط این کشور با تل‌آویو را به سخره گرفت.
شعار سال: پایگاه خبری «الخلیج الجدید» بخشی از نمایش پخش شده در کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که در آن امارات و توافق‌عادی سازی این کشور با تل‌آویو به سخره گرفته می‌شود.

در این نمایش که در آن کشوری به نام «امارات یکی است» مورد تمسخر قرار می‌گیرد، یکی از بازیگران نقش مجری و دیگری که «فیصل» نام دارد، با پوشش عربی کشور‌های حاشیه خلیج فارس نقش یک شهروند عربی را ایفا می‌کند.
 
امضای توافق عادی‌سازی روابط

طبق گزارش الخلیج الجدید، در این فیلم، از شهروند عربی یادشده سؤال می‌شود که پیشنهاد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره امضای توافق عادی‌سازی روابط چگونه بود که فیصل در جواب به او می‌گوید: «ترامپ به من گفت: بیا با اسرائیل توافق کن. من هم گفتم در مقابل چه چیزی؟ من که حتی یک جنگ با آن‌ها نداشتم. او گفت: دهانت را ببند. به تو جنگنده‌های اف-۳۵ و بمب اتمی کوچک و تانک مجانی می‌دهم. من هم موافقت کردم و توافق را امضا کردم».

مجری این نمایش در ادامه می‌گوید: «ما خوشحالیم که با "امارات یکی است" توافق صلح امضا کردیم» و در مقابل شهروند عربی یادشده به او می‌گوید: «ما امارت‌ها نیستیم ما یکی هستیم فقط. مساحت کشور ما از سطل آشغال تا آن شتر است».

الخلیج الجدید در ادامه نوشت که در این فیلم امارات بشدت مورد تمسخر قرار می‌گیرد. در این فیلم منظور از امارات یکی است، آن است که این کشور تنها یک شهروند به نام فیصل دارد و دمای هوای آن بسیار بالاست.
 
آیا گردشگر به اینجا می‌آید؟

طبق زیرنویسی که در این فیلم قرار داده شده است، از شهروند اماراتی یادشده سؤال می‌شود که منبع درآمد این کشور چیست و او نیز پاسخ می‌دهد گردشگری و مجری نیز با تعجب از او سؤال می‌کند که «واقعا؟ آیا گردشگر نیز به اینجا می‌آید» و فیصل در جواب به او می‌گوید «نه، چه کسی به اینجا می‌آید؟! دمای هوای در سایه اینجا ۶۰ درجه است. حتی شتر‌ها نیز اینجا نیستند. نگاه کن آن‌ها در اطراف ما پرسه می‌زنند».

تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی را به خاطر امضای توافق صلح با تل‌آویو به سخره گرفته بود بطوریکه کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم، پیشتر، فیلمی منتشر کرده بود که در آن دو فرد در نقش «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و، ولی عهد ابوظبی نمایش داده شدند که عاشقانه کنار یکدیگر نشسته و در حال خواندن آواز صلح بودند.
 
تعداد بازدید : 7


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: mashreghnews.ir،۱۱۴۸۶۰۲
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
صد حیف که عرب های حاشیه خلیج فارس در ایران به این توافق تن دادن از این به بعد باید منتظر این هجمه ها باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
اسرائیلی ها ذات خبیثیدارن که حتی اگر دست دوستی هم بهشون بدی با گرگ هاشون تر می درن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین