پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۹۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
برخی از افراد مبتلا به صرع به نور حساسیت دارند و برای جلوگیری از به خطر افتادن آن‌ها، به‌زودی شاهد ویژگی نمایش هشدار روی ویدیو‌های حساس به نور در پلتفرم تیک تاک خواهیم بود.
شعار سال: تیک تاک در حال افزودن ویژگی جدیدی است که به افراد مبتلا به صرع، کمک می‌کند از مشاهده محتوای حساس به نور که می‌تواند به‌طور بالقوه خطرناک باشد، دوری کنند. این پلتفرم درحال‌حاضر به تولیدکنندگان محتوای ویدیویی، گوشزد می‌کند که اجازه آپلود جلوه‌هایی که ممکن است روی بیماران مبتلا به صرع و حساسیت آن‌ها نسبت به نور تأثیر داشته باشد، نخواهند داشت؛ اما به‌زودی افرادی که با چنین نمونه‌هایی برخورد می‌کنند، هشدار‌هایی دریافت خواهند کرد که به آن‌ها اجازه می‌دهد از مشاهده این نوع محتوا انصراف دهند. همچنین گزینه‌هایی برای جلوگیری از مشاهده جلوه‌های مدنظر، به بخش تنظیمات اضافه خواهد شد.
 
از هر ۲۶ نفر، یک نفر به صرع مبتلا می‌شود!

بنیاد صرع ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که از هر ۲۶ نفر، یک نفر به صرع مبتلا می‌شود و یک‌دهم آن‌ها تحت تأثیر حملات شدید تشنج قرار خواهند گرفت. محتوای ویدیویی که شامل چراغ‌ها و رنگ‌های چشمک‌زن است، می‌تواند موجب ایجاد تشنج شود؛ بنابراین برای افراد مهم است که آن چه می‌توانند ببینند، کنترل کنند. اهمیت این مسئله در شبکه اجتماعی همانند تیک تاک که محتوا را ازطریق الگوریتم‌های خاص به سمت کاربران هدف هدایت می‌کند، بیشتر احساس می‌شود.

لورا ترال، ریاست و مدیرعامل بنیاد صرع، می‌گوید: جمعیت مبتلایان به صرع حساس به نور اندک است؛ اما این تأثیر می‌تواند جدی باشد. این بسیار خوب است که می‌بینیم تیک تاک سعی دارد با ایجاد تغییراتی در پلتفرم خود، به افراد جامعه در مبتلا نشدن به صرع ازطریق محتوای ویدیویی کمک کند. ما افتخار می‌کنیم که در این ابتکار همراه تیک تاک فعالیت کرده‌ایم و از ادامه همکاری خود خرسندیم.

تیک تاک مدعی است با سازمان‌های صرع در اروپا، ژاپن و کره جنوبی هم همکاری کرده است تا بتوانند برای ایمن کردن برنامه، راهکار‌های جدیدی بیابند. بر اساس اعلام تیک تاک، این قابلیت از هفته آینده دردسترس خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ictna.ir، ۱۱۸۴۸۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
خیلی خوبه که بتونیم تموم افراد یک جامعه رو پوشش بدیم در نرم افزار هایی که تولید میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
خیلی خوبه که بتونیم تموم افراد یک جامعه رو پوشش بدیم در نرم افزار هایی که تولید میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
بشر داره به بیماری های خیلی عجیبی در جهان گرفتار میشه که تا به حال این هارو ندیدیم و نشنیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین