پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی از طرح انتقال پادگان‌ها از شهرها خبر داد و گفت: یک پروژه پایلوت برای بحث انتقال پادگان‌ها در حال انجام است.

شعارسال: پیروز حناچی اظهار کرد: در تلاش هستیم که به واسطه انتقال پادگان‌ها یک هدیه و یادگاری از ارتش برای مردم شهرها باقی بماند. به این ترتیب هم نیروهای مسلح و هم مردم از این طرح منتفع می‌شوند.

وی درباره مدت زمان اجرای طرح انتقال پادگان‌ها از شهرها، گفت: این یک پروسه زمان‌بر است. در بعضی شهرها این کار شروع شده و در برخی شهرها نیز در حال انجام است.

معاون معماری و شهرسازی همچنین درباره طرح شناسنامه‌دار کردن باغات تهران، گفت: شهرداری باید کار شماره‌گذاری درختان را انجام دهد. این قانون است و باید مطابق قانون مخصوصا در فضاهای عمومی درختان کهنسال شناسایی و پلاک‌گذاری شود تا کسی جرات قطع یا تعرض به درختان را نداشته باشد.

حناچی، توجه شهرداری به بافت‌های تاریخی را مناسب دانست و افزود: خوشبختانه شهرداری توجه زیادی به بافت‌های تاریخی معطوف کرده است. ما فقط انتظار داریم که حداکثر نگاه تخصصی در این خصوص لحاظ شود تا جای نگرانی باقی نماند.

وی ادامه داد: شهرداری با نگاه حفاظت به موضوع بافت‌های تاریخی توجه دارد و قرار شده که فضای همکاری بیشتری برای کار مشترک بین معاونت شهرسازی و معماری با شهرداری تهران صورت گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ جمعه 22 آبان 1394، کد مطلب: 94082212980، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین