پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
یک کارشناس آب در نامه‌ای به استاندار آذربایجان شرقی سوال‌هایی را درباره‌ی وضعیت آب شرب این استان به‌ویژه تبریز پرسیده است.
شعار سال:در متن نامه‌ی حیدر ستایش خطاب به محمدرضا پورمحمدی آمده است:
 
پیرو نامه شماره ۱۷۹۰۰۰ مورخه ۵/۸/۱۳۹۹ به حضرت عالی و عدم پاسخگویی به سوالان مورد نظر درج شده در نامه فوق توجیه عملکرد و اصرار بر اشتباه بر پایه قدرت و اختیارات از طریق معاون عمرانی و هماهنگی استانداری در حدی که خود را از قانون بالاتر می‌دانید. لطفا به صورت شفاف و دقیق جهت روشن شدن افکار عمومی به سوالان ذیل پاسخ دهید:
 
۱- لطفا توضیح دهید زمانی که بیش از نیمی از شهر در هر ۷۲ ساعت ۲ ساعت آب شرب داشتند چرا آب شرب چاه‌هایی که مجوز برداشت برای آب شرب شهری دارد برای تامین آب ویلاهای خاص آقایان در نظر گرفته شده و پشت این ویلاها چه خبر است؟
 
۲- لطفا توضیح دهید چرا علی‌رغم منع صریح در قانون از فروش آب شرب به صنعت توسط آب فاضلاب به دستور چه کسی و توسط چه افرادی به صنایع پر مصرف انشعاب واگذار شده است؟
 
۳- جناب پورمحمدی تهدید منتقدان مدیریت جناب عالی از طریق مدیر کل بازرسی استانداری به دستور چه کسی و به چه هدفی انجام می گیرد؟


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز ، تاریخ انتشار:  10 آذر  1399  ، کدخبر: 270473، www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
یعنی شهری مثل تبریز که خیر سرمون توریست خارجی هم میاد باید در تامین اب مشکل داشته باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین