پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۴۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو، ادعا کرده است که نخستین واکسن ایرانی ‎کرونا مبتنی بر فناوری ویروس غیرفعال است. دو واکسن ایرانی دیگر همزمان با فناوری mRNA که تکنولوژی مورد استفاده در واکسن مادرنا و فایزر است اینک در مرحله مطالعه حیوانی و پیش بالینی هستند که احتمالا بزودی به مرحله مطالعه بالینی خواهند رسید. باید از ایشان پرسید که ضرورت صحبت و مانور روی واکسن اول کم خاصیت چیست؟ چرا امید و انگیزه نابجا در جامعه پمپاژ می‌کنید؟
شعار سال: طبق سمت منعکس شده توسط خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،ما آخر نفهمیدیم که کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو هستند یا مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و یا هر دو؟ اگر هر دو باشد، ایشان دو شغله محسوب نمی شوند؟ از این حاشیه بگذریم و به اصل خبر بپردازیم.
 
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت درباره سازوکار تهیه واکسن‌های ایرانی کرونا توضیح داد. کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو در حساب شخصی توئیتر خود در خصوص نخستین واکسن ایرانی کرونا این گونه نوشت: «نخستین واکسن ایرانی ‎کرونا مبتنی بر فناوری ویروس غیرفعال شده یا Inactived است.

دو واکسن ایرانی دیگر همزمان با فناوری mRNA که تکنولوژی مورد استفاده در واکسن مادرنا و فایزر است اینک در مرحله مطالعه حیوانی و پیش بالینی هستند که احتمالا بزودی به مرحله مطالعه بالینی خواهند رسید.»
 
مگر مجبورید خبر بدید و ماله بکشید، آقای جهانپور!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار:۱۵آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۴۸۷۱۴۱، eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
1
0
اصلأ اطلاعات ندارند نمیدونن واکسن چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین