پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
در آیینی با حضور استاندار، معاون سیاسی، دادستان و جمعی از مدیران اجرایی، ستاد انتخابات استان بوشهر کار خود را آغاز کرد.

شعار سال : مصطفی سالاری ظهر شنبه در آئین افتتاح ستاد انتخابات بوشهر اظهار داشت: تحرکات و فعالیت‌های افراد جامعه در خصوص انتخابات بسیار کم است، اما مراحل و مقررات طبق زمانبندی کشوری توسط اعضای ستاد استانی و شهرستان‌های این استان اجرا شده است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای برگزاری انتخابات سالم می‌توان به آموزش و تدارک ساز و کارهای انتخابات در سطح استان اشاره کرد.

سالاری افزود: تمام تلاش ما در ستاد انتخابات استان این است که بتوانیم حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را به خوبی رعایت کنیم.

وی گفت: با رعایت وجدان شرعی، انسانی و قانونی می‌توانیم زمینه را برای کاهش محدودیت در انتخاب فرآهم کنیم و شاهد حضور پر شور مردم و خلق حماسه سیاسی دیگری باشیم.

سالاری با عنوان اینکه خواهان ایجاد فضای رقابتی، شفاف، سالم و قانونی در کشور هستیم، اضافه کرد: در هفته دوم اسفند ماه از بازخوردهای جامعه متوجه می‌شویم که وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌ایم یا خیر. زمینه‌ساز این رضایت اجتماعی، فعالیت دقیق در روند برگزاری است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ورود فرد شایسته در انتخابات اشتباه غیرقابل‌جبران است، اظهار کرد: ما باید با صرف نظر از نتیجه انتخابات که چه کسی و با چه دیدگاهی انتخاب می شود، حافظ و امانت‌دار خوبی برای رای مردم باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسیری را که تا کنون طی کرده‌ایم زمینه‌ساز انتخاباتی سالم و قانونمند است، افزود: امیدواریم این انتخابات نیز بدون کمترین حاشیه و مسئله برگزار شود و شاهد تحقق حماسه سیاسی دیگر باشیم.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم که بتوانیم با تایید افراد با گروه های سیاسی مختلف و در چارچوب قانون شرایط انتخاباتی با کمترین محدودیت در انتخاب برگزار کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت برازجان نیوز، تاریخ نشرخبر: 24 آبان 1394 کد مطلب: - www.borazjannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین