پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۹۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: سمنان از جمله استان‌هایی است که تمام دهیاری‌های آن درجه‌بندی شدند و بر این اساس ۱۳ درصد دهیاری‌های استان دارای درجه پنج و ۶ و بقیه روستا‌ها دارای دهیاری استان رتبه پایین‌تر کسب کردند.
شعار سال: منوچهر فخری بیان کرد: ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌ها متناسب با درجه هر دهیاری تهیه، تدوین و ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: دهیاری‌ها بر اساس شاخص‌هایی مانند درآمد، وسعت، جمعیت، مرکزیت دهستان و یا بخش و همچنین دارا بودن ظرفیت گردشگری به درجه‌های یک تا ۶ تقسیم‌بندی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: درجه ۶ نشان از عملکرد مطلوب دهیاری‌ها است که در زمان حاضر دهیاری‌های ۱۴ روستای استان سمنان رتبه ۶ و دهیاری‌های ۱۸ روستای استان رتبه پنج را کسب کردند.

فخری یادآور شد: دهیاران روستا‌های قلعه نوخرقان، میقان و خیج بخش بسطام در شهرستان شاهرود، دهیاری روستای مهماندوست در دهستان دامنکوه شهرستان دامغان، دهیاری روستای خیرآباد و اعلاء در شهرستان سمنان در درجه‌بندی رتبه ششم را از آن خود کردند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: دهیاری روستای فولاد محله در شهرستان مهدیشهر، دهیاری روستا‌های فرومد، بکران، حسین آباد کالپوش، نام‌نیک و نردین در شهرستان میامی و دهیاری روستای لاسجرد و افتر در شهرستان سرخه نیز درجه ۶ را کسب کردند.

فخری درباره نحوه درجه‌بندی دهیاری‌ها افزود: استانداری در مرحله نخست درجه‌بندی دهیاری‌ها را بر اساس شاخص‌های تعیین شده انجام می‌دهد و پس از تایید نتیجه درجه‌بندی در کمیسیون تعیین درجه دهیاری‌های استان، درجه دهیاری‌ها برای بررسی و تایید نهایی در کمیسیون ملی تعیین درجه دهیاری‌ها، به معاونت امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت:ابلاغ ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌ها گامی مهم و موثر در توسعه روستا‌ها است.

وی اضافه کرد: سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی و ۲۵۶ روستای استان هم دهیاری دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 17 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:1006875، ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
باید این طرح موفق رو در تمومی استان های خودمون اجرایی کنیم و به روستاهامون برسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
امیدواریم با توسعه دهیاریها روستاها نیز توسعه پیدا کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین