پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۴۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از آخرین وضعیت پروژه امامزادگان جعفر و محمد دامغان خبر داد و بیان کرد: تخلفات ساختمانی پروژه و عدم رعایت حریم درجه یک آثار تاریخی در زمان مدیرکل سابق رخ داده است.
شعار سال> حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه سمنان پیرامون آخرین وضعیت پرونده پروژه امامزادگان جعفر و محمد دامغان که در شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری مطرح بود گفت: حکم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری صادر شد، اما پرونده مختومه نشده است.

او افزود: در دادگاه ایراد وارد کردند که چرا ارتفاع این ساختمان ۷۰ سانتیمتر بیشتر از حد مجاز است این موضوع مسخره است! کنار پروژه امامزادگان ساختمان دو طبقه وجود دارد.

تدینی گفت: منافع مغازه‌ها و این پروژه صرف امورات امامزادگان و شهروندان دامغان می‌شود هرچند این تخلف قبل از تصدی من صورت گرفته، اما برخی از امور باید با مصالحه حل شود.

مدیرکل اوقاف سمنان یادآورشد: اصل کار خلاف نبوده و کلنگ افتتاح طرح بر اساس پروانه صادر شده از سوی شهرداری دامغان بود، هر چند نهایتاً این پروژه تعطیل می‌شود گویا خیلی از افراد نفع‌شان در خرابی امامزاده است.

او با اشاره به اینکه تشکیل پرونده تخلف ساختمانی به بهانه ۷۰ سانتی‌متر ارتفاع مازاد به دلیل عدم رعایت حریم درجه یک میراث فرهنگی چه ضرورتی برای شهرستان دارد، اضافه کرد: تابلو‌هایی که برای محل کسب نصب می‌شود دو متر ارتفاع دارد، اما آنقدر برای این پروژه حساسیت ایجاد کردند که هر روز یک شکایتی جدید مطرح می‌شود.

تدینی افزود: آیا سقف این پروژه تخریب شود بهتر است یا اینکه این پروژه باشد و تعهد بدهیم دیگر تخلفی صورت نگیرد؟

مدیرکل اوقاف سمنان تصریح کرد: طرح شهرداری مصوبه میراث فرهنگی ندارد، این را به قاضی پرونده گفتیم؛ اما دادگاه گفت از طریق دیگر اقدام کنید، زیرا از نظر ما پرونده مختومه نشده است.

تدینی با اشاره به اینکه ارتفاع سرویس‌های بهداشتی و قسمتی از ساختمان پروژه با دستور خودم کاهش پیدا کرد، اظهار داشت: کلنگ افتتاح و ساخت این پروژه در زمان تصدی مدیرکلی بنده نبود وگرنه تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دادم این پروژه تا این حد مشکل ساز شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20 آذر 1399، کد خبر: 1007898،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
همیشه در زمینه فساد ها مسئولین جدیدا یاد گرفتن که بگن مال قبلی بوده و چون الان مسئول نیست بیخیالش میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
مسئول قبلی خلاف کرده حالا لطفا شما درست کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین