پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۲۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
رییس سازمان برنامه و بودجه با پیگیری استاندار خراسان جنوبی دستور تخصیص صد درصدی اعتبارات استان را صادر کرد.
شعار سال: حمید ملانوری درخصوص این دیدار گفت: در جریان دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، تخصیص اعتبارات و تحقق کامل مفاد تفاهم‌نامه‌های منعقده مطرح شد که نظر مثبت دکتر نوبخت را جلب کرد.

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات استان اعم از تملک دارایی، توازن، نفت و سایر ردیف‌ها حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به شرایط خراسان ‌جنوبی و کم برخورداری این استان، خواستیم این اعتبار به طور کامل تخصیص یابد.

استاندار خراسان جنوبی به سفرهای «محمدباقر نوبخت» به استان اشاره کرد و گفت: در جریان سفر به استان، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور متعهد شد مبلغ ۹۴۰ میلیارد تومان طی دو سال به استان اختصاص یابد که حدود ۵۰ درصد این مبلغ تاکنون محقق شده است.

وی افزود: درخواست ما در این دیدار این بود که بقیه این اعتبار تامین شود که بنا به گفته دکتر نوبخت ۴۷۰ میلیارد باقیمانده تا پایان سال مالی ۹۹ در اختیار استان قرار می‌گیرد.

ملانوری گفت: در زمینه پروژه‌های جهش تولید و نیروگاه‌های خورشیدی نیز مقرر شده بود از محل تفاهم‌نامه مبلغ ۷۵ میلیارد تومان یارانه به استان اختصاص یابد که دستور این اعتبار را هم گرفتیم.

وی بیان کرد: دستور بعدی رییس سازمان برنامه و بودجه در این دیدار در زمینه تامین یارانه سه هزار فرصت شغلی صنایع دستی بود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در این نشست از تحولات صورت گرفته در استان و اقداماتی که در زمینه مسکن اقشار کم‌درآمد و مدیریت بیماری کرونا انجام شده است، تشکر کرد.

وی افزود: امیدوارم شرایط کشور و اعتبارات، اجازه تحقق کامل این وعده‌ها را بدهد و بتوانیم از این اعتبارات در راستای توسعه استان بهره ببریم.

مجید پورعیسی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار، استاندار را همراهی کرد.

پیگیری تحقق اعتبارات فاینانس در سازمان برنامه و بودجه کشور
استاندار خراسان جنوبی همچنین با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور، تحقق اعتبارات فاینانس از طریق کنسرسیوم بانکی را پیگیری کرد.

ملانوری به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی با سید «حمید پورمحمدی» معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان دیدار کرد.

وی درباره این دیدار گفت: با توجه به اینکه بخشی از پروژه‌های شاخص استان از محل فاینانس تامین اعتبار می‌شود، در این دیدار بر شتاب بخشی به روند اجرای این اعتبارات تاکید شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار مربوط به تامین آب است، تصریح کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار به آبرسانی روستایی و ۵۰ میلیارد تومان به تامین آب محلات عشایری اختصاص دارد.

وی افزود: بانک عامل در این پروژه، بانک رفاه است که در دیدار معاون سازمان برنامه و بودجه، بر شتاب بخشی به اجرای این تعهد تاکید شد.

ملانوری گفت: کنسرسیوم بانکی و تامین ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های راه استان از موارد دیگر بود که پیگیری شد.

وی از پروژه‌های کمیسیون ماده ۲۳ گفت و افزود: با دستور دکتر نوبخت ۲ پروژه از پروژه‌های راه و ارتقای بیمارستان زیرکوه به ۶۴ تختخوابی باید در کمیسیون مطرح می‌شد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در این دیدار مقرر شد این پروژه‌ها در لایحه نهایی دولت برای طرح در کمیسیون مطرح شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 18 آذر  1399، کد خبر: 84140214،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
بازم خداروشکر که مشهدی ها میتونن حق خودشون رو به طور کامل بگیرن بچه های مازندارن از این قابلیت ها ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
با داشتن اعتبار کافی و مدیریت درست میتوان خیلی از طرحها را اجرا و یا طرحهای نیمه تمام را کامل کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین