پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
۲۹ آذر، سالروز فوت زنده یاد ناصر عبدالهی است. خواننده محبوب ایرانی که با وجود گذشت ۱۴ سال از زمان فوتش، افکار عمومی به دنبال رمزگشایی از معمای این عروج است. هنرمند حق شناسی که دغدغه اصلی اش دعوت مردم به حق بود نه به خود شاید در زیر ضربات مشت و لگد، آهنگ یا فاطمه بنت نبی را زمزمه می‌کرد!

شعار سال: ناصر عبداللهی (زاده ۱۰ دی ۱۳۴۹ در محله سید کامل بندرعباس –درگذشته ۲۹ آذر ۱۳۸۵ در تهران) خوانندهٔ پاپ ایرانی اهل بندرعباس بود که فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرده و با ترانهٔ «ناصریا» به شهرت رسید.

وی کار حرفه‌ای را به‌طور جدی از سال ۱۳۷۴ خورشیدی آغاز کرد. در سال ۱۳۷۵ همراه با همسرش (فهیمه غفوری همسر اول) به تهران آمد و توسط محمدعلی بهمنی به انتشارات دارینوش معرفی شد(بیشتر اشعار ترانه‌های آغازین او از سروده‌های محمدعلی بهمنی بود) . پس از آن آلبوم‌های «عشق است» و «دوستت دارم» ناصر را این انتشارات ضبط و منتشر کرد. ناصر با انتشارات فوق دچار اختلافاتی شد. پس از آن آلبوم‌های «بوی شرجی» توسط انتشارات شمیم جنوب، هوای حوا و ماندگار توسط انتشارات آوای نکیسا به بازار روانه شد.ناصر یک سال بعد از حضور در تهران ،مجددا به بندرعباس بازگشت.

در تاریخ ۳ آذر ۱۳۸۵ خورشیدی ناصر عبداللهی به دلایل نامشخصی بشکلی بی‌هوش در مکانی تفریحی در اطراف بندرعباس پیدا شد. وی را برای درمان تخصصی به تهران منتقل کردند. عبداللهی پس از آنکه ۲۶ روز را در کما سپری کرد سرانجام در روز ۲۹ آذر و در ۳۷ سالگی در بیمارستان هاشمی‌نژاد تهران درگذشت. پیکر وی به زادگاهش در بندرعباس منتقل شد و در قطعه مفاخر آرامستان (بهشت زهرا) قدیم واقع در کیلومتر ۷ جاده بندرعباس به میناب به خاک سپرده شد.

شاید ورود به یک پرونده بعد ازحدود 14 سال ،چندان موجه نباشد، اما افکار عمومی بشدت مشتاق دانست حقیقت ماجرای فوت ایشان هستند. معمای فوتی که روایت های زیادی از آن شده است. از درگیری تا مسمومیت . روایت تکان دهنده محمدعلی بهمنی از مرگ «ناصر عبدالهی» حاوی موضوعاتی برای پیگیری کیفرییک قتل می‌تواند باشد.

تعداد بازدید : 6

برخی از منابع مدعی شده اند که همسر اول ناصر عبداللهی به حالت قهر خانه را ترک می‌کند و به منزل پدرش در بندرعباس می‌رود، ظهر همان روز ناصر برای بازگرداندن همسرش به خانه پدر زنش می‌رود؛ اما مدت‌هاست که بین او و خانواده همسر اولش بحث‌هایی به خاطر اجرای قطعه «یا فاطمه» وجود دارد و دایی‌های همسرش به‌شدت از این موضوع عصبانی‌اند (در این روایت القا شده که عامل منجر به قتل، درگیری بابت مسائل اعتقادی بوده است). به همین خاطر وقتی وارد خانه پدر زنش می‌شود، وی با افراطیون مذهبی و وهابی‌ها و دایی‌های همسر که منتظرش بودند وارد کارزار و دعوایی می‌شود و به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.
بعدازاین درگیری شدید، پیکر خون‌آلود ناصر به منزلش برده می‌شود و در حیاط خانه و روی تخت رها می‌شود. پسر خانواده بعد از چند ساعت و بدون اطلاع از ماوقع به خانه می‌آید و با تصور خواب بودن پدر، توجهی به وی نمی‌کند. صدای خرخر پدر پس از دقایقی توجه پسرش را جلب می‌کند. تا به سمت پدرش برود و با برگرداندن پدر به سمت خودش، متوجه آثار ضرب و شتم روی صورت پدر می‌شود. از پدر داستان را می‌پرسد و ناصر در جواب می‌گوید که از جایی سقوط کرده و مشکلی نیست. به اصرار پسر به حمام برده می‌شود تا آثار ضرب و شتم و چهره خون‌آلود پدر شسته شود، ولی به دلیل ضعف عمومی از حال می‌رود. از همان روز جدال ۲۷ روزه ناصر عبداللهی با مرگ در بیمارستان‌های بندر و تهران آغاز می‌شود و این جدال سرانجام در روز ۲۹ آذر به مرگ مغزی وی و سپس فوت او منجر می‌شود.

برخی منابع می گویند که خانواده ناصر عبدالهی به دلیل تفکرات بومی و برخی محدودیت‌ها از بازگویی این ماجرا تا همیشه منع می‌شود. احسان علیخانی دو سال بعد در سالروز فوت این خواننده در برج میلاد با گفتن برخی جملات حاشیه‌های فراوانی را در رسانه‌ها باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها بیشتر و بیشتر شوند:«نزدیک یک سال است که فهمیده‌ایم او {ناصر} به قتل رسیده است درصورتی‌که این موضوع مطرح نشده بود. همیشه دوست داشتیم این موضوع را بگوییم. صحبت‌ کردن از علی (ع) ساده است، اما ناصر عبدالهی درجایی از امیرالمؤمنین صحبت کرد که سخت بود.» بعد از مرگ ناصر عبداللهی و در مراسم سومین سالگرد او نیز مجری مراسم ادعا کرده بود ناصر عبداللهی به قتل رسیده است.

از عبدالهی فرزندان هنرمندی به یادگار مانده (نوید، نازنین و نامی از همسر اول و یک فرزند از فاطمه فهیمی همسر دوم ناصر عبداللهی) که در حوزه هنر مشغول فعالیت بوده و آینده درخشانی ، ان شاالله در انتظارشان است.

معمای فوت ناصرعبدالهی و سوالات افکار عمومی

تعداد بازدید : 96

معمای فوت ناصرعبدالهی و سوالات افکار عمومی
پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: ناصر عبداللهی ، درگذشت ناصر عبداللهی ، معمای فوت ناصر عبداللهی ، خواننده موسیقی پاپ ، زندگینامه ناصر عبداللهی ، بیوگرافی ناصر عبداللهی ، ماجرای مرگ ناصر عبداللهی ، ترانه ناصریا ، سالروز درگذشت ناصر عبداللهی ، مرگ مشکوک ناصر عبداللهی ، موسیقی پاپ ، عکس مجسمه ناصر عبداللهی ، موسیقی ناصر عبداللهی ، علت مرگ ناصر عبداللهی ، علت مرگ ناصر عبدالهی ، ناصریا ، محله سید کامل بندرعباس ، روایت محمدعلی بهمنی از مرگ ناصر عبدالهی ، عبدالرحمن عبداللهی پدر ناصر عبداللهی ، مهرنگار بندری نیایی مادر ناصر عبدالهی ، نقش محمدعلی بهمنی در زندگی ناصر عبدالهی ، آلبوم های ناصر عبداللهی ، ترانه های ناصر عبداللهی ، فهیمه غفوری همسر ناصر عبداللهی ، نوید عبداللهی ، نازنین عبداللهی ، نامی عبداللهی ، فاطمه فهیمی همسر دوم ناصر عبداللهی ، سبک موسیقی ابراهیم منصفی ، افشای علت مرگ ناصر عبداللهی بعد از ۱۸ سال ، دانلود تمام آهنگ های ناصر عبداللهی ، علت افشای مرگ ناصر عبداللهی توسط احسان علیخانی ، آهنگی که باعث مرگ ناصر عبداللهی شد ، بیوگرافی ناصر عبداللهی و همسرانش ، گروه موسیقی فریاد ساحل ، نسرین عبداللهی خواهذ ناصر عبداللهی ، مستند جعبه سیاه از مرگ ناصر عبداللهی ، ناصر عبداللهی چگونه به قتل رسید ، افشاگری های محمدعلی بهمنی از قتل ناصر عبداللهی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
1
0
براي چي بايد بعد از اين همه سالي كه از فوت اين خواننده عزيزمون ميگذره هنوز معلوم نباشه كه چي شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
1
باز هم عزيزان در زمينه سرديس سازي بي معرفت بازي در اوردن كه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
0
0
خدا بیامرزه ایشان را
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین